Fality Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Beror på i vilket sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Jaaaaaaaaaaaaa den äger! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Så sjukt svårt med tanke på alla bra låtar de gjort men kan säga favoritlåten på varje skiva istället lättast så :P . Kill 'em all: Seek & Destroy Ride the lightning: Fade to Black Master of the puppets: Master of the puppets And justice for all... : Harvester of Sorrow Black Album: Sad but true Load: Ain't my bitch ReLoad: The memory Remains St. Anger: The Unnamed feeling Death Magnetic: Judas kiss Favorit skivorna är MoP och And justice for all... :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 status är smart. :gitarr: Kill 'em All: The Four Horsemen Ride the Lightning: Ride the Lightning, Fade to Black, The Call of Ktulu Master of Puppets: Master of Puppets And Justice For All...: And Justice For All, One The Black Album: Enter Sandman Death Magnetic: The Day That Never Comes, All Nightmare Long De andra albumen är inte värda att nämnas. Ride the Lightning och And Justice For All... är bäst imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Då fanns det väl egentligen ingen anledning till att skriva.jo han undra vilken jag tyckte va bra. men dom bra är väll dyers eve, one,maste of pupets... ja det är väll dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 The Unforgiven II Sen Turn the Page, som är en cover, men skön ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 status är smart. :gitarr: Kill 'em All: The Four Horsemen Ride the Lightning: Ride the Lightning, Fade to Black, The Call of Ktulu Master of Puppets: Master of Puppets And Justice For All...: And Justice For All, One The Black Album: Enter Sandman Death Magnetic: The Day That Never Comes, All Nightmare Long De andra albumen är inte värda att nämnas. Ride the Lightning och And Justice For All... är bäst imo. Visst är jag :D Med tanke på att det inte knappt går och jämföra AJFA med Load så sjukt olika skivor :D. Ofta inte Load, Reload och St. Anger inte är värda att nämnas :angry: . Nog för att de har en del skräplåtar på load/reload fast det finns ju guldkorn som, ain't my bitch, king nothing, Unforgiven II, Fuel, The memory remains och Bleeding me. St. Anger ogillade jag väldigt mycket förut men har nu börjat lyssna in skivan lite och låtar som The unnamed feeling, Shoot me again & St. Anger är inte allt för tokiga :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Ride the lightning och master of the puppets, och BATTERYY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Death is not the end, And Justice for all..., Disposable heroes, To live is to die, Battery. Sen finns det väl massa ägiga som man har glömt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Death is not the end, And Justice for all..., Disposable heroes, To live is to die, Battery. Sen finns det väl massa ägiga som man har glömt :( Är inte Death is not the end bara en demo? Eller den är ju inte med på senaste albumet iaf. Introt låter ju exakt som The end of the line fast långsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 status är smart. :gitarr: Kill 'em All: The Four Horsemen Ride the Lightning: Ride the Lightning, Fade to Black, The Call of Ktulu Master of Puppets: Master of Puppets And Justice For All...: And Justice For All, One The Black Album: Enter Sandman Death Magnetic: The Day That Never Comes, All Nightmare Long De andra albumen är inte värda att nämnas. Ride the Lightning och And Justice For All... är bäst imo. Ofta inte Load, Reload och St. Anger inte är värda att nämnas :angry: . Nog för att de har en del skräplåtar på load/reload fast det finns ju guldkorn som, ain't my bitch, king nothing, Unforgiven II, Fuel, The memory remains och Bleeding me. St. Anger ogillade jag väldigt mycket förut men har nu börjat lyssna in skivan lite och låtar som The unnamed feeling, Shoot me again & St. Anger är inte allt för tokiga :D . De är väldigt dåliga jämfört med deras andra skivor enligt mig. Missförstå mig inte nu, jag tycker att det är bra när band experimenterar med sin musik istället för att producera samma skit i 20 år, men i Metallicas fall blev resultatet efter skiftet av stil ganska dåligt. Death Magnetic är ju en tillbakagång iallfall. YOU'VE REACHED THE END OF THE LI... POST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) status är smart. :gitarr: Kill 'em All: The Four Horsemen Ride the Lightning: Ride the Lightning, Fade to Black, The Call of Ktulu Master of Puppets: Master of Puppets And Justice For All...: And Justice For All, One The Black Album: Enter Sandman Death Magnetic: The Day That Never Comes, All Nightmare Long De andra albumen är inte värda att nämnas. Ride the Lightning och And Justice For All... är bäst imo. Ofta inte Load, Reload och St. Anger inte är värda att nämnas :angry: . Nog för att de har en del skräplåtar på load/reload fast det finns ju guldkorn som, ain't my bitch, king nothing, Unforgiven II, Fuel, The memory remains och Bleeding me. St. Anger ogillade jag väldigt mycket förut men har nu börjat lyssna in skivan lite och låtar som The unnamed feeling, Shoot me again & St. Anger är inte allt för tokiga :D . De är väldigt dåliga jämfört med deras andra skivor enligt mig. Missförstå mig inte nu, jag tycker att det är bra när band experimenterar med sin musik istället för att producera samma skit i 20 år, men i Metallicas fall blev resultatet efter skiftet av stil ganska dåligt. Death Magnetic är ju en tillbakagång iallfall. YOU'VE REACHED THE END OF THE LI... POST! Att Load/ReLoad var ett steg bakåt i jämfört med black album kan jag hålla med om, men jag måste säga att jag faktiskt föredrar en rad låtar från de skivorna framför flera ifrån 'kill em all (Mycket tack vare hur oslipad James röst var på den plattan, gillar de lite senare liverversionerna av kill em all låtarna bättre än studio versionerna). Det jag främst vill säga är att man får ta skivan för vad den är och inte jämföra den allt för mycket med storheter som AJFA och MoP. Load/reload FTW =D Redigerat 22 April 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.