Satisfaction Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Får jag fråga varför Enter Sandman, och Nothing Else Matters enligt dig klassas som "Mainstream"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Enligt de flesta så är Black Album mer mainstream än deras tidigare album. För mig spelar det dock ingen roll, tycker det är lika bra som de fyra första. Finns även en del bra låtar här och var på de resterande albumen. Omöjligt att säga en favoritlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Får jag fråga varför Enter Sandman, och Nothing Else Matters enligt dig klassas som "Mainstream"?Låtstrukturerna framförallt, inte samma som de gamla klassikerna. (typ Creeping Death, Master Of Puppets)Nothing Else Matters är imo en tråkig ballad som aldrig riktigt lyfter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jag har inte hört så många men... One? Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Får jag fråga varför Enter Sandman, och Nothing Else Matters enligt dig klassas som "Mainstream"?Låtstrukturerna framförallt, inte samma som de gamla klassikerna. (typ Creeping Death, Master Of Puppets)Nothing Else Matters är imo en tråkig ballad som aldrig riktigt lyfter. Den ganska mycket bättre live imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Death is not the end, And Justice for all..., Disposable heroes, To live is to die, Battery. Sen finns det väl massa ägiga som man har glömt :( Är inte Death is not the end bara en demo? Eller den är ju inte med på senaste albumet iaf. Introt låter ju exakt som The end of the line fast långsammare. Jo, det är bara en demo, och den har samma intro som End of the Line, men resten av låten är annorlunda, mycket bättre än End of the Line imo. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 6 Maj 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Orion är ett fint stycke musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Orion är ett fint stycke musikbättre är die, die my darling fast det är ju en cover från misfits. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Master Of Puppets Sad But True Enter Sandman Frantic One Vad annars? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Frantic tic tic tic tic toc! En av deras sämre låtar imo fast långt ifrån dålig. =D Har lyssnar sjukt mkt på Harvester of Sorrow senaste vecken galen låt som verkligen lyfter sig live :D . Redigerat 10 Maj 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Enter Sandman och Nothing Else Matters lätt. =) (jag vet, mainstream) Det är ju för att du aldrig lyssnar på någon av låtarna jag skickar till mig du väljer mainstream låtarna =( . F'låt. =( Men när det gäller 'Tallica är jag väldigt mainstream. =) Gillar faktiskt mer deras live-framföranden än själva låtarna som de gör. (det går ju inte att undgå att de är världen näst-bästa live-band :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Får jag fråga varför Enter Sandman, och Nothing Else Matters enligt dig klassas som "Mainstream"? Låtstrukturerna framförallt, inte samma som de gamla klassikerna. (typ Creeping Death, Master Of Puppets) Nothing Else Matters är imo en tråkig ballad som aldrig riktigt lyfter. Den ganska mycket bättre live imo. Ja, där får jag hålla med Aircondition, har uppleft det själv. Hade lyckan att se dom live i Globen 4:e Maj( *host* skryt *host* ) och när 16 000 pers vrålar ...AND NOTHING ELSE MATTERRRS så reser sig vart enda hårstrå på kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.