gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag vet ingen men jag tycker att bf är lika roligt som cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 inget knäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det var länge sen jag körde cs jag lägntar till cs. om ja nu får den. bf är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ja det är klart man kan flyga i en massa flygplan med kompisar fast i cs kan man göa det på condition zero fast det är helicopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Wow det vill jag testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 du kan skjuta en massa mysiler i helicopter så den ramla o bombas fast man kan hoppa av från helicoptret det är grymt du kan ha pansar vangn dem går aldrig sönder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja tycker Bf klår CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag tycker också bf slår cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Hmmmm.... Det finns faktiskt otroligt många spel som knäcker Cs om man tänker efter. Jag menar, Hur kan man spela ett spel som går ut på att döda folk? om alla spelade Cs skulle nog varken FN eller rädda barnen existerat. Åter till ämnet: Jag tycker både The Sims och Final Fantasy knäcker Cs i småbitar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag tycker att Everquest och BF Vietnam knäcker! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 bf knäcker cs men cs är as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ja cs knäcker half-life iaf. tycker jag.... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.