xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 sierra skapade båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 tror du att jag så j*vla dumm i hudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tycker inte om att köra spel där man dödar monster det är så tråkigt. inte för jag är rädd!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Allt knäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Bf äger cs helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vad är bj och cs?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Battle Field och Counter-Strike. Inget Knäcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) Jag tycker att medal of honor (eller nå´t sånt!) suger!!! Men medal knäcker ändå cs! Första cs hade jag förut men vi boota om disken så det finns inte kvar, men det var JÄTTE dålig grafik tycker jag! Cs cz måste man ha skivan till så det suger för det! Men Bf klår allt! jag har Secret Weapons of WWII. Men en slutsats!: Ingenting knäcker Battlefield 1942! (skulle vilja ha Vietnam!) cs (ses förkortning) Redigerat 8 April 2004 av manezz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja...Medal of Honor är dåligt! Men Everquest knäcker CS eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Donald vet du inte vad cs är?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Håller med dig yaz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Everquest vad r dt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 TheSims knäker CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.