D48 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) gårdagens pogram av grillad va faktiskt riktigt kul som det annars inte är men det vilket eller vilka dåliga skämt Måns drog om Tore. det va ett par riktigt dumma tycker jag. fattar inte hur han kunde få säga dom skämten om han. det syndes ju på han att det inte va kul. men vad tycker nim om Svt:s pogram "grillad"? jag tycker att det är dåligt tv. det är mer som ett pogram där dom mobbar folk, enligt mig. Redigerat 25 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Skit kasst, dom bara säger elaka saker om varran... Vad är det för kul med de? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 gårdagens pogram av grillad va faktiskt riktigt kul som det annars inte är men det vilket eller vilka dåliga skämt Måns drog om Tore. det va ett par riktigt dumma tycker jag. fattar inte hur han kunde få säga dom skämten om han. det syndes ju på han att det inte va kul. men vad tycker nim om Svt:s pogram "grillad"? jag tycker att det är dåligt tv. det är mer som ett pogram där dom mobbar folk, enligt mig. Missade det så jag kan inte säga nått :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 SVT drog ju in något avsnitt tror jag, när skämten blev för "grova". Det vill säjja vardagsmat i "Parlamentet" på TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 SVT drog ju in något avsnitt tror jag, när skämten blev för "grova". Det vill säjja vardagsmat i "Parlamentet" på TV4. inte samma sak endå. i grillad så sitter ju dom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jag tycker "grillad" borde läggas ner. Men faktiskt så funderar SVT på att slopa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Dem överdriver så mycket, det är så mycket så det hela blir bara kalkon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Kollar inte på tv men. Vad menar du med olika skämt som måns drog mot tove? (Och vilka är dem? verkar vara kända eftersom du skriver deras namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Kollar inte på tv men. Vad menar du med olika skämt som måns drog mot tove? (Och vilka är dem? verkar vara kända eftersom du skriver deras namn)Tore är han från FcZ eller ngt från ZTV och Måns är en komiker.. ah han är en dåligt komiker iaf. och han Tore är typ av en nörd, och måns drog ett väldigt taskigt skämt och tore som att han fru gick sönder i helgen, hans barbara alltså och att han inte hade kommit ur hans pubertet. och lite annat, men det syndes på Tore att han tog illa upp menadans dom andra skratta åt han :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 gårdagens pogram av grillad va faktiskt riktigt kul som det annars inte är men det vilket eller vilka dåliga skämt Måns drog om Tore. det va ett par riktigt dumma tycker jag. fattar inte hur han kunde få säga dom skämten om han. det syndes ju på han att det inte va kul. men vad tycker nim om Svt:s pogram "grillad"? jag tycker att det är dåligt tv. det är mer som ett pogram där dom mobbar folk, enligt mig. Var för mig första gången jag såg ett helt avsnitt.Tyckte också det var rätt kul här i helgen,men har knappt nån aning om hur det är annars.Visst var Måns skämt om Tore kanske inte så schyst,särskilt om man har så lätt att ta illa upp som han har.Men samtidigt,om man inte kan ta skämt utan att lipa eller förstå att det bara är skoj borde man inte vara med i ett sånt extremt humorprogram.Nån som såg Japanska tv-showen när han var med? Börjar man grina när man börjar blöda lite på snoken utan att man ens märkt det innan,då är man bra konstig om man ställer upp i Grillad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Sluta förvänta er bra saker från svensk tv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 finns bra pogram. men pogramen från TV4 kan man ju glömma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.