Nittionio Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Själv hade jag inget speciellt för mig.. Så jag har bara suttit inne vid datorn och inte gjort något speciellt :< Brorsan i är ute med polarna och föräldrarna på någon fest, så för mig har det inte varit någon vidare. Men hur har det varit för er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 fäääst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 -Maj brasa! -Hamburgare -Dricka -Se på Sweeney Todd -Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Syrran ockuperade pappas hus till sin 18års fest, så jag sitter nu här hos morsan och spelar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Kollat på ishockey (Ryssland-Sverige) och suttit vid datorn och spelat css typ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Var ute med ett par kompisar men inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Några öl, lite cider och en film i polarens soffa. Riktigt chill var det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Ni verkar ha haft det bra mkt roligare än mig iaf, ändrar mig.. Detta är botten.. Ingen läsk hemma änns.. Kan inte bli mkt värre :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Det var tänkt att bli fest fast kvällen blev inte direkt som man tänkt sig. Det började med att det var ganska mycket poliser ute och självklart blir vi av med våran dricka (en 70c vodka och några öl). Vi skulle dock köpa lite mer av en annan kompis som hade köpt runt 30 sjuttisar han skulle sälja dock blir han tagen av polisen med flaskorna och hamnar i polisförhör. Det slutar med att jag och en kompis bara går runt i vårt lilla "samhälle" :P med en varsin burk öl och tycker synd om oss själva. Och nu tja sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Jag kollade på Kortegen I Göteborg idag. sen har jag varit hemma, käkat grillad majskolv och chillat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Spelade tv-spel och tittade på Pokemon. För att inte tala om att jag har käkat mat, mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 17.00: Äter grillat 18.00:Väntar tills att kompisarna ska ringa 18.30: Hela gänget samlas hos mig 19.00: Vi spelar nba och fifa 09 tills 20.00 20.00: Alla sticker till maj brasan med typ 250 smällare 23.00: Alla smällare är slut 23.01: Alla far hem utom jag som far till en kompis 23.30: Jag och han spelar Nba 24.00 Somnar framför spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.