CHORDAZBA Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 *idiot-bild* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Jag och CHORDAZBA pratade på msn imorse också komma detta upp for honom. http://u.snelhest.org/i/2010/07/23_6658.jpg Någon som skrivit något 2009 som ingen av os känner till... Redigerat 23 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Rätt kul: Cleverbot_rape_2.bmp Riktigt kul: cleverbot_killer.bmp Övrig: AMERICA.bmp EDIT: Ny riktigt go =) Redigerat 23 Juli 2010 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Rätt mycket text men ack så vad jag fnittrade efter att jag hade läst hela.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Rätt mycket text men ack så vad jag fnittrade efter att jag hade läst hela.. :P Brutal :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Rätt mycket text men ack så vad jag fnittrade efter att jag hade läst hela.. :P Brutal :( M-hm, jag blev ju faktiskt förbannad på tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Rätt mycket text men ack så vad jag fnittrade efter att jag hade läst hela.. :P Brutal :( M-hm, jag blev ju faktiskt förbannad på tjejen. Haha nej, om man känner sig som killen och det stämmer som tjejen sa men andra tjejer så lär man ju känna sig lite fånig efter att ha läst den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Rätt mycket text men ack så vad jag fnittrade efter att jag hade läst hela.. :P Brutal :( M-hm, jag blev ju faktiskt förbannad på tjejen. Haha nej, om man känner sig som killen och det stämmer som tjejen sa men andra tjejer så lär man ju känna sig lite fånig efter att ha läst den. :P Jag fattade det fetstila, sen började du trippa igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 (redigerat) Haha nej, om man känner sig som killen och det som tjejen sa stämmer med andra tjejer så lär man ju känna sig lite fånig efter att ha läst den. :P Sådär skulle det ju stå :c Redigerat 24 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 http://i279.photobucket.com/albums/kk144/PinkIsGoodForU/Screenshots/StolpskottFacebook.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 http://i279.photobucket.com/albums/kk144/PinkIsGoodForU/Screenshots/StolpskottFacebook.jpg hahahaha,det tog typ 5 sekunder innan jag fattade den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.