Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

och om jag ska vara ärlig fattar jag inte vrf du kicka mig från gruppen ens o0 ? svara tack :]

1. Du var inaktiv jämfört med andra.

2. Detta skickade jag till personer som frågade varför de blev kickade så jag skickar det till dig också:

"KG har en erfarenhet av kvalité men på den senaste tiden har det varit kvantitet som har rått, detta är något jag vill ta bort och kommer därför att satsa på kvalité vilket tyvärr gör att vissa medlemmar som inte varit medlem så länge måste offras för kollektivets bästa, det är inget personligt."

3. Jag hade inget emot dig förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

och om jag ska vara ärlig fattar jag inte vrf du kicka mig från gruppen ens o0 ? svara tack :]

1. Du var inaktiv jämfört med andra.

2. Detta skickade jag till personer som frågade varför de blev kickade så jag skickar det till dig också:

"KG har en erfarenhet av kvalité men på den senaste tiden har det varit kvantitet som har rått, detta är något jag vill ta bort och kommer därför att satsa på kvalité vilket tyvärr gör att vissa medlemmar som inte varit medlem så länge måste offras för kollektivets bästa, det är inget personligt."

3. Jag hade inget emot dig förut.

 

verkade ju så. du skriver alltid så aggressivt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och sedan när du stack blev allt bra igen.

aa jo och jag postade ju massor där..o0. ibörjan när Raptorex eller vem det va som startade KattGruppen så va den bäst men sen så nu när jag joinade igen så va det ju helt förstört.

 

Raptomex? ;: FuskKatten startade Kattgruppen. Dessutom fattar jag inte vad det är med dig, vill du inte vara med i gruppen, så behöver du inte, kom inte hit och gnäll. Och om du överhuvudtaget läste första inlägget så såg du att jag sa att KG har gjort en hel del förändringar. hur du än uppfattade KG när du var medlem så är det inte likadant nu. Om du är sur för att du blev utslängd - vilket jag inte förstår eftersom du uppenbarligen inte vill gå med - så får du ta det med Macgyver via PM. och ditt uppförande i tråden har bevisat att du inte på något sätt är den typ av person vi söker, så du har ingen anledning att posta i tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

verkade ju så. du skriver alltid så aggressivt.

Eh, jag är vänsterextremist vad förväntar du dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ansökt nu (yea).

 

Varför: för att förra veckan var jag i Bagdad med min famlij och min katt, tyvärr så blev våran ler (skit) hydda nerbombad av arga amerikanare (eller apor, men ser ingen skillnad) som tydligen bara ville bli av med sina 2 ATACMS raketer eller helt enkelt inte gillade oss. Som tur var så var jag och tvättade mig i en å (avlopp) som låg 6.2 km bort och skadades inte men den andra omkom, så nu saknar jag min katt och vill därför vara med i kattgruppen.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

jag har ansökt nu (yea).

 

Varför: för att förra veckan var jag i Bagdad med min famlij och min katt, tyvärr så blev våran ler (skit) hydda nerbombad av arga amerikanare (eller apor, men ser ingen skillnad) som tydligen bara ville bli av med sina 2 ATACMS raketer eller helt enkelt inte gillade oss. Som tur var så var jag och tvättade mig i en å (avlopp) som låg 6.2 km bort och skadades inte men den andra omkom, så nu saknar jag min katt och vill därför vara med i kattgruppen.

Trots att jag hatar AmeriKKKa måste jag neka din ansökan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

verkade ju så. du skriver alltid så aggressivt.

Eh, jag är vänsterextremist vad förväntar du dig?

 

Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahaha.

Hahahahahahahahahhahahahahahahah.

Hahahahahaha. Hahahaha.

Hahahaha.

Haha.

Ha.

Ha.

Ha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...