Garone Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Median gör så stor sak av det... Tro mig, inget kommer att hända er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Mm, för om 1 blir smittad i sverige sen är han/hon på tex: Dreamhack, då är det ganska kört. :_ De som smittas sätts ju i karantän... Dom sa att det skulle ta flera månader att göra ett botemedel.100 dagar är inte mycket. Inte orolig, äter inte griskött. :) Det går över snart, som fågelinflunsan, ew. Hahahahaha det är helt ofarligt att äta griskött, det smittar från människa till människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Är inte alls orolig, och även om hela jordens befolkning kommer att utplånas så kan jag iallfall dö lycklig, i vetskapen om att jag inte spenderade mina sista månader på att vara rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Är inte alls orolig, och även om hela jordens befolkning kommer att utplånas så kan jag iallfall dö lycklig, i vetskapen om att jag inte spenderade mina sista månader på att vara rädd.haham jävligt sant och vist sagt. Btw, man har medicin för att hålla 40% av svergies befolkning friska från svininfluensan. det man håller på att ta fram är ett VACCIN. för de som är intresserade kan ni ju följa spridningen om ni vill: http://flutracker2.rhizalabs.com/cbi/snaps...a4ff50f84030e19 Redigerat 2 Maj 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Inte orolig, äter inte griskött. :) Det går över snart, som fågelinflunsan, ew. Hahahahaha det är helt ofarligt att äta griskött, det smittar från människa till människa. Dem sätts i karantän när dem får symptom, blir sjuka.Men om det är en som sitter och spelar på ett Dreamhack som har svininfluensa så smittar han andra innan han själv insjuknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Har för mig Ford (presidenten i USA) dog av den hära "swine flu", 1976 tror jag? Oroar inte mig så mycket. Har dock hört att det inte är så farligt, men AIDS har inte kommit till mig så...^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Lawl, en årlig influensa dödar fler. Varför oroa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Det är i och för sig lite mer än en vanlig influensa det rör sig om här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Det är nog inget att oroa sig. Folk dör hit och dit, men inte du eller jag. Wikipedia om svin-"pesten": http://sv.wikipedia.org/wiki/Svininfluensa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Som fishmaster sa, det är ingeting om man gämför med andra sjukdomar som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Jag blev mer orolig av fågelinfluensan, för fåglar finns överallt och det finns typ 4 fågelholkar i närheten där jag bor. Vafan media ska alltid göra en j*vla stor grej av saker, ändra rubriker varje kvart med samma innehåll i artikeln. Har också sett en massa stavfel pga hetsskrivande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 å nej! 80st av 6 000 000 000 har dött. håller med Garone media blossar upp det hela väldigt mycket,men om någon ändå är rädd för att dö av tex gris sjukan så kan jag ju tipsa dom om att inte åka i en bil då det är minst 100ggr större chans att dö i en trafik olycka en av svin sjukan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.