Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (Man är nästan litte avundsjuk) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ja lite avundsjuk blir man :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det är kul att få en till mod =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det är kul att få en till mod =) Ja, och det är bra också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (Lord Sebbe @ 09/04-2004 16:00:17) Det är kul att få en till mod =) Ja, och det är bra också! O då blir det ju mewr ording här på fuska ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det verkade som om han inte tyckte det inte var bra. Eller?? Jo visst e man glad men själv så kämpar man mycket för att bli en sen blir nån anna det :( Hoppas iallafall att det blir mer ordning här. Och jag vet att Admin väljer bara bra moderatorer!!! Så jag kan inte säga emot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Måste man skicka in 5 fusk per vecka för att bli det? Vad gjorde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hur blir man mod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det går nog inte att fråga admin, han frågar nog... Man måste nog sköta sig och anmäla många inlägg.. Och så förstås väljer nog admin hellre mods som han känner IRL (In real life).. Zion: LOL, tror du man blir mod om man skickar in fusk!?! Jaja detta e bara spekulationer från min sida, fråga admin själv... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Genom att fråga mig om man får bli moderator så förstör man sina chanser rätt fint. Bara att följa reglerna, vara inne lite då och då samt skriva en del på ett seriöst sätt. En stor bonus är även att anmäla inlägg som man ser bryta mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Genom att fråga mig om man får bli moderator så förstör man sina chanser rätt fint. Bara att följa reglerna, vara inne lite då och då samt skriva en del på ett seriöst sätt. En stor bonus är även att anmäla inlägg som man ser bryta mot reglerna. Om man har varningar, kan man bli Mod då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ehm, tror inte det... Men kanske om man bara har en varning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg