TechnoLover Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Har någon av dina släktingar dött? Vem? När? Hur? Jag har ingen aning om någon sån här tråd skapats förrut, men jag är ändå nyfiken. Själv har min farfar gått bort i skelett-cancer år 2003. Kommer fortfarande ihåg honom. Love ya gramps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Farfar, 2001 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 (redigerat) När jag va typ 2 år dog någon som hette Gustav, han var min mammas morfar. Han dog alltså för 11 år sedan, jag kom inte ihåg han. Men efter det har ingen dött. Min morfar, mormor, farmor och farfar lever. Redigerat 4 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Det är hemskt när någon man älskar dör. I denna tråden får vem som helst skriva. Dem som inte vill prata om det behöver inte ens så mycket som kommentera här. Här ska endast pratas om släktingars död, vad som hände och när. Onödiga kommentarer undanbedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Varför just om deras död? Undrade bara.. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Farfar 2007. Han dog i lungcancer efter han rökt i säkert 60 år, han skulle annars blivit mycket äldre. Sen var det någon annan som dog i en olycka med ett tåg, vet inte så mycket om det men han var ganska ung då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Gammelfarmor förra veckan, blev 100 år. Som tröst blir det begravning på skoltid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Min gammelfarmor dog för några år sen(minns inte när) men jag blev inte precis ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Varför just om deras död? Undrade bara.. 8) Bara nyfiken. Om man berättar när dem dog kan man om man vill säga hur. Man behöver inte. SOm jag sa så är detta en fri tråd där man bara behöver säga när dem dog. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) tror den ända i min släkt jag kmr ihåg var min farmors pappa och han tog kanske för 10 år sen.... Men min farmor har sin mamma kvar och jag har farmor farfar och mormor och morfar kvar och mormor har sin pappa kvar men han är inte så klar i huvet längre. EDIT: Kan säga att jag träffa han typ några gånger när jag var 1 år men jag kmr aldrig ihåg det. Redigerat 5 Maj 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Min kompis pappa dog i cancer 2004, det är inte min släkting men han var snäll mot mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Farmor dog år 1993, cirka ett år efter jag fötts. Farfar dog år 2004(om jag minns rätt). Dödsorsak, cancer på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.