Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har någon av dina släktingar dött? Vem? När? Hur?

Jag har ingen aning om någon sån här tråd skapats förrut, men jag är ändå nyfiken.

Själv har min farfar gått bort i skelett-cancer år 2003. Kommer fortfarande ihåg honom. Love ya gramps!

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

När jag va typ 2 år dog någon som hette Gustav, han var min mammas morfar.

Han dog alltså för 11 år sedan, jag kom inte ihåg han.

Men efter det har ingen dött.

Min morfar, mormor, farmor och farfar lever.

Redigerat av 360Xbox
Skrivet

Det är hemskt när någon man älskar dör. I denna tråden får vem som helst skriva. Dem som inte vill prata om det behöver inte ens så mycket som kommentera här. Här ska endast pratas om släktingars död, vad som hände och när.

Onödiga kommentarer undanbedes.

Skrivet

Farfar 2007. Han dog i lungcancer efter han rökt i säkert 60 år, han skulle annars blivit mycket äldre.

Sen var det någon annan som dog i en olycka med ett tåg, vet inte så mycket om det men han var ganska ung då.

Skrivet

Varför just om deras död? Undrade bara.. 8)

Bara nyfiken. Om man berättar när dem dog kan man om man vill säga hur. Man behöver inte. SOm jag sa så är detta en fri tråd där man bara behöver säga när dem dog. :)

Skrivet (redigerat)

tror den ända i min släkt jag kmr ihåg var min farmors pappa och han tog kanske för 10 år sen....

Men min farmor har sin mamma kvar och jag har farmor farfar och mormor och morfar kvar och mormor har sin pappa kvar men han är inte så klar i huvet längre.

EDIT: Kan säga att jag träffa han typ några gånger när jag var 1 år men jag kmr aldrig ihåg det.

Redigerat av datornord

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...