Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 En gång laggade det så att jag föll genom asfalten. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 En gång laggade det så att jag föll genom asfalten. :Phaha hände mig också i china town när jag körde sanchez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 För mig var det San Fierro jag körde också Sanchez men krockade och flög av men sen landade jag inte utan fortsatte ner under asfalten. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) En gång laggade det så att jag föll genom asfalten. :PDet hände mig en gång också, hoppade från en hög byggnad och landade i "skarven" typ mellan marken och en annan byggnad. Sen föll jag aslångt, väntade 20 minuter för att se vad som hände, och så var jag över hela världen, jag kunde gå ovanför "taket" typ och se moln och skit under mig. Redigerat 8 Augusti 2010 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 När jag hoppade ner från den högsta byggnaden och inte förlorade något liv i San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 När jag hoppade ner från den högsta byggnaden och inte förlorade något liv i San Andreas.Det har jag gjort med. Eller jag har gjort det flera gånger. Det är nå lagg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag var uttråkad och gick in i sjukhuset med en RPG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag tog en helikopter, åkte så högt jag kunde sen hoppade jag ut. Han landade på fötterna och började springa igen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Körde jävligt snabbt med en moppe, i en korsning kom en bil rakt framför mig och jag krashade... Flög jävligt långt asså x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ponta99 Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Hej. jag var på ett hus tak och stog på en vatten tank som står vid hus kanten och kastar en coktail fram för mig så jag ramlar ner halvägs slutar jag brina fem-tre meter stanar jag upp och åker lungt och fint ner till marken och landar lungt och fint på marken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thedoof Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 polisen står bara och skriker "frezze" framför brottslingen medans brottslingen står stilla. Det händer inget mer när de arresteras. Mitt sjukaste minne var när jag och roman skulle ut och spela biljard så tog jag en super snabb mototrcykel. Jag råkade köra stenhårt in i en stolpe så när jag krockade flög något iväg typ rakt upp i luften. Trodde det var romans hjälm men när jag kollade bakom mig låg hjälmen där men roman var borta. Sen kollade jag upp i luften och såg roman flyga iväg som en raket haha. Typ 10 minuter senare såg jag han landa på en vass kant så han dog. Sen ringde han från sjukhuset och bad mig hämta han. Haha HAHAHAHAHAHAHAHAHA FICK SKRATTA IHJÄL MIG NÄSTAN NÄR JAG LÄSTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora97 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rjrjjQ4i-r4 // jag själv som fixade filmen igår, det var ganska cp att han kollade i "bagaget" när motorn var trasig XD. Han kanske ville ha en skiftnyckel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg