Quisties Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag heter Rikku därför... Att jag heter så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag heter blackarmy_aik för jag älskar aik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag heter ZMASTER_92 för det finns en i en bok som har en email som är zmaster Jag har också läst några av dom där böckerna, Internet detektiverna, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Silver Star Posted den 08/04-2004 23:07:45 Förut Baby Luigi nu Silver Star.. Silver Star fick jag från Golden Sun. Det var väl länge sen du hette Baby Luigi?Jag var iallafall inte medlem när du hette det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jaa,det var länge sen..jag hade bara gjort 100-150 inlägg innan jag bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag heter Arcanum, för att det e ett coolt namn... kommer från en attack på ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Först hette jag sebbbe 10, jag tog bara mitt smeknamn och la till tio. Sen bytte jag till Heartless, för att jag gillar Kingdom Hearts (De onda i det spelet heter Heartless). Nu heter jag Lord Sebbe, jag tänkte på Lord Voldemort i Harry Potter. Då blev det Lord Sebbe. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 hette ju Darth Ratchet förr, de var inte så svårt att komma ihåg, men att skriva snabbt, blir ju lätt datrh rahtcte eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Arcanum Posted den 09/04-2004 11:39:54 Jag heter Arcanum, för att det e ett coolt namn... kommer från en attack på ett spel.. Det är en attack från kingdom hearts eller hur? Redigerat 9 April 2004 av orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag heter Super Sonic för att Sonic äääääger! nej. ja tror ja vet vaffö. du såg mitt namn, o PLING sa d. du ville byta namn till Super Sonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 När Kassler stack blev det Broder Kassler men innan hette jag Popcorn o innan dess var det Grizzly-Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.