Satisfaction Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Har ingenting planerat. Fast Metallica 7/3 var ju gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Europe när jag var liten ( runt 9 år ), Children of Bodom och Cannibal Corpse 27/2-09 samt Metallica 4/5 -09. Ska troligen gå på Amon Amarth i Oktober senare i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Band jag sett: Mustasch At the Gates Testament Hardcore Superstar Judas Priest Ace Frehleys band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Band jag sett: Etc. *Deep Purple - 15/7-09 *Magnum - 26/9-09 *Porcupine Tree - 24/10-09 Jag ska med dit på Deep Purple, i trädgården (Götet)? Och jag trodde inte det fanns en enda person som visste vilka Magnum var i hela Sverige!!! Fuck vad gött! Ska kolla med farsan om Magnum med! Hade vart skitgött å se dom live, dom ska vara riktigt bra. Har sett Deep Purple och Uriah Heep. Skulle vilja se Heaven and Hell, Dio, Hammerfall, SAXON, och Magnum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag har sett håkan hellström på liseberg när jag var 12 B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains!Ahhh!?! Har du sett BFMV?? Jag är f*n avundsjuk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains!Ahhh!?! Har du sett BFMV?? Jag är f*n avundsjuk!! Jao. Inget att vara avis för. Gillar de fett mkt, men de sög verkligen live, scennärvaron var = 0, så, jag vart ganska besviken tbh :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 AC/DC i sommar <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Ska se Springsteen med hela familjen imorgon och ska kanske gå på Dead by April på Gröna Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Har inte varit på någon (om inte Off-Shore i Oskarshamn räknas) Jag är inte så mycket för konserter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Lägger till några: Mustasch At the Gates Testament Hardcore Superstar Judas Priest Ace Frehleys band In Flames (Yaay, så fett!!) Immortal Motörhead Kamelot (suger) Foreigner (suger oxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.