Mintplanta Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 (redigerat) Låt rubriken tala gott folk! Här är mina: Civil War - Guns n Roses, otroligt vackert solo. Wishmaster - Nightwish, får rysningar varje gång, sjukt maffig! Untitled - Simple Plan, en av 2000-talets absoluta bästa ballader som jag har älskat sen jag hörde första gången när jag 10 år. Redigerat 18 Maj 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Opeth - Isolation Years Porcupine Tree - Trains Anathema - One Last Goodbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Mest live låtar skulle jag säga när publiken kör hårt. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Det är ju olika för alla som har olika musikstilar. Denna fick jag massor med rysningar av när jag hörde den de första gångerna. http://www.youtube.com/watch?v=ioigXoeylVc&fmt=18 Efter 2:20 Samma med denna efter 2:45 http://www.youtube.com/watch?v=B2XtLIZYdNc&fmt=18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Björk - New World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Priestess - Talk To her Kings Of Leon - Use Somebody Kejsi Tola - Carry me in your dreams/Më merr në ëndërr Redigerat 19 Maj 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Opeth - Isolation Years Porcupine Tree - Trains Anathema - One Last Goodbye Man kastas ner på golvet och vrider sig av lycka när den låten dyker upp på spelningslistan. The Ministry of Lost Souls - Dream Theater Sacrificed Sons - Dream Theater Through My Words/Fatal Tradgedy - Dream Theater ...Ja, de är mästare på att trycka på mina knappar. Redigerat 19 Maj 2009 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 In Flames - Only for The Weak är så sjukt mäktig live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Det finns egentligen bara en låt som gör mig rörd och det är:Imperiet-Balladen om briggen blue bird av hull Den är sjukt sorglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Håller med ovanstående herrar som säger Isolation Years - Opeth till fullo. Sen har vi Octavarium - Dream Theater. Håller på att smälla av totalt varje gång de sista minuterna. The Drapery Falls med Opeth har också en otäckt bra del, förutom att hela låten är fantastisk. Och sen med Threat Signal, i slutet när det går över till 7/4-delen. Ooooh, det är rysningar det! Redigerat 19 Maj 2009 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) The River - Bruce Springsteen har en väldigt bra del i slutet. Solot i Superstitious - Europe Seasons in the sun - Terry Jacks Redigerat 19 Maj 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.