Northwest Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Escape-Craig Armstrong. Lux Aeterna-Clint Mansell. annars är jag svag för säckpipor och många låtar i krigs filmer,tex menige ryan och black hawk down har ett par fina stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Bullet For My Valentine - End of Days Får rysningar av att den är så j*vla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Fix you av coldplay ger mig rocketfur ocksåLyssnade på live-versionen idag och..Jag har inte riktigt tagit den som någon "speciellt" bra låt, men efter att jag har hört live-versionen har jag ändrat åsikt. Den är sjukligt vacker. Men samtidigt undrar jag; Varför har jag inte insett det förrän jag hörde live-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) Brukar rysa mest på 0:18,och till 0:26 av den här låten. Den här också,på 0:26 :P Redigerat 21 Maj 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Eminem - stan. Eminem - beautiful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Escape-Craig Armstrong. Lux Aeterna-Clint Mansell. annars är jag svag för säckpipor och många låtar i krigs filmer,tex menige ryan och black hawk down har ett par fina stycken. Oja. Lux Aeterna! Även Reqiuem for a Tower. (Typ längre version av Lux, du borde lyssna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Princess of the Night med Saxon. När Biff börjar sjunga är det en totalt magisk känsla. Och texten är så sjukt känslofull men brutal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Valfri låt med Sigur Ros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Valfri låt med Sigur Ros. Det finns alltså fler som har hört dom. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Caroline af Ugglas - Snälla, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) (kan på piano XP ) (har försökt lära mig på piano men man behöver inte vara p/f15 för att se att den e omöjlig -.-' man måste ju lixom ha perfekt hand kontroll, perfekt hastighet och kanske en eller två extra händer =/ ) Arvo Pärt - Fur Alina (gillat sen jag var liten XP ) Redigerat 23 Maj 2009 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.