Dave37 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Varje person, ja. Det står inte något om att man ska dela på ett j*vla IP-nummermm, men många har kört med den stilen för att täcka sin dubbelanvändare så moddarna och admin tar bort alla användare med samma IP-oavsett (this is the real life, inte nått som står i några j*vla regler). och jag tror att att även om det skulle visa sig att det är två syskon så skulle de inte göra nått åt saken eftersom av min erfarenhet så är moddarna och admin på det här forumet väldigt omotiverade till att rätta till sina misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Varje person, ja. Det står inte något om att man ska dela på ett j*vla IP-nummermm, men många har kört med den stilen för att täcka sin dubbelanvändare så moddarna och admin tar bort alla användare med samma IP-oavsett (this is the real life, inte nått som står i några j*vla regler). och jag tror att att även om det skulle visa sig att det är två syskon så skulle de inte göra nått åt saken eftersom av min erfarenhet så är moddarna och admin på det här forumet väldigt omotiverade till att rätta till sina misstag. Jo, det verkar så, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Hur blir det då om man har syskon och de vill också ha en användare på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Det är svårt för oss mods att veta också men det är självklart tillåtet, men lite tur så kan admin fixa nåt slags system för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Hur blir det då om man har syskon och de vill också ha en användare på fuska.se?prata med admin först och skicka bildbevis etc om han kräver det - om du tycker det är ok såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Alldrig, om mina syskon vill ha ett konto på fuska.se tänker jag inte kontakta Admin? Jag kan ju inte hindra de att skapa ett konto... Lite sunt förnuft får det vara. Plus det har ju inte varit något problem tror jag? Eftersom säkert över 100 olika användare har syskon och har ett varsitt konto. En annan fundering nu... Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator?Antagligen ingenting. Om nu inte(din "kompis") bestämmer sig för att bara vara aktiv på fuska.se på din dator. Redigerat 6 Juli 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator?Inget? Då blir det ju 2 användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator? Inget? Då blir det ju 2 användare? Självklart. Men han kommer väl inte sitta framför House's dator när han är på fuska.se? Utan antagligen så sitter han på sin dator och därmed skrivs hans inlägg ifrån ett annat IP i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 det är som att alla som använder samma allmänna datorer och är inloggade på fuska skulle bli bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.