Hoppa till innehåll

Banningstid


Rekommendera inlägg

Varje person, ja. Det står inte något om att man ska dela på ett j*vla IP-nummer

mm, men många har kört med den stilen för att täcka sin dubbelanvändare så moddarna och admin tar bort alla användare med samma IP-oavsett (this is the real life, inte nått som står i några j*vla regler). och jag tror att att även om det skulle visa sig att det är två syskon så skulle de inte göra nått åt saken eftersom av min erfarenhet så är moddarna och admin på det här forumet väldigt omotiverade till att rätta till sina misstag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Varje person, ja. Det står inte något om att man ska dela på ett j*vla IP-nummer

mm, men många har kört med den stilen för att täcka sin dubbelanvändare så moddarna och admin tar bort alla användare med samma IP-oavsett (this is the real life, inte nått som står i några j*vla regler). och jag tror att att även om det skulle visa sig att det är två syskon så skulle de inte göra nått åt saken eftersom av min erfarenhet så är moddarna och admin på det här forumet väldigt omotiverade till att rätta till sina misstag.

 

Jo, det verkar så, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Alldrig, om mina syskon vill ha ett konto på fuska.se tänker jag inte kontakta Admin? Jag kan ju inte hindra de att skapa ett konto...

 

Lite sunt förnuft får det vara. Plus det har ju inte varit något problem tror jag? Eftersom säkert över 100 olika användare har syskon och har ett varsitt konto.

 

En annan fundering nu...

 

Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator?

Antagligen ingenting. Om nu inte(din "kompis") bestämmer sig för att bara vara aktiv på fuska.se på din dator. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad händer om man visar fuska.se för en kompis hemma hos sig och kompisen vill registrera sig på fuska.se från min dator?

Inget?

 

Då blir det ju 2 användare?

 

Självklart.

 

Men han kommer väl inte sitta framför House's dator när han är på fuska.se? Utan antagligen så sitter han på sin dator och därmed skrivs hans inlägg ifrån ett annat IP i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...