Jolt Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Gråbergssång Stå grå, stå grå, stå grå, stå grå, stå grå-å-å-å. Så är gråbergs gråa sång lå-å-å-å-å-å-å-å-å-ng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Hej sade han Ej bryr de andra sig Död är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jag kan inte skriva dikter Likt en bikter Kan jag inte skriva dikter För du är bitter och full av glitter Lol, kom på den nyss xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Åh, Åh Va' Det är Skönt O' Va Grönvit Hålla På Södra Och Festa På T-Sprit Åh, Åh Va' Det är Skönt O' Va Grönvit Hålla På Södra Och Festa På T-Sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Haikudikt jag gjorde i skolan idag: Pi är ungefär tre komma ett fyra ett fem nio två sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 HAIKUDIKT. Jag är lite ful idag kanske gillar maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Tillsammans kan vi misslyckas. O'rly? JA! TAUER! TAUER! TAUER! AJSEL! AJSEL! AJSE-EL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 En söt näsa ett vackert leende Två tindrande ögon Ett extrem-fint yttre Bitchig personlighet Under ytan döljs det sprickor, dalar , ja , till och med djupa hav av sorg Där finns svarta hål, tomhet En inre rynd Oändlig av ensamhet Änd är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Eller något sånt skrev jag ~ Kan editera imorrn när boken e hemma :'DDDDDDDDDDDDDDDD du smälter min glass så söt är du (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 (redigerat) :) Varför ser du mig inte om jag står framför dig? Varför hör du mig inte om jag ropar ditt namn? Varför känner du ingenting när jag håller din hand? Varför? Varför röka när man kan supa? Varför supa när man kan knarka? Varför knarka när man kan dö? Varför dö när man kan leva? kn*lla kn*lla livet ut, får du aids tar livet slut. Det finns en blomma vit som snö Kan ej vissna kan ej dö Dess namn känner du nog igen Trofast vänskap kallas den Den dära diktensom du just skrev är ju på google den första länken jag ser Redigerat 29 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Smaken gillar jag inte för dig maten är god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Rosor är röda Violer är blå FLYTTA DIG FETTO DU STÅR PÅ MIN TÅ :D Jag kan inte äta frukost, för jag tänker på dig! Jag kan inte äta middag, för jag tittar på dig! Jag kan inte äta kvällsmat, för jag är kär i dej! Jag kan inte sova, för jag är så j*vla hungrig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.