Friday Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel. Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana. Redigerat 22 Juni 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Hur tar man ut sina pengar? När jag tar "tar ut" så står det att jag har sättit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Nya datorer och ett till jobb! Skriven den 2009-06-17 Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag. För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC! Mvh admin Skriven av admin jag spam hackar italien :S Redigerat 22 Juni 2009 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel. Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana. Varför? Så är det inte i verkliga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Nya datorer och ett till jobb!Skriven den 2009-06-17 Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag. För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC! Mvh admin Skriven av admin jag spam hackar italien :S Det gör väl jag också, men nu har det gtt ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Datornord: Ett forum på själva sidan hade varit ganska bra kanske, istället för att behöva gå igenom fuska hela tiden :)Ja men ett problem jag kan inte koda det eller få tag på ett i så fall blir det ett externt? Nu är det så här ni bestämmer! rösta nu! Redigerat 22 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Har 4 förslag till spelet. 1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol. 2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer. 3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA. 4. Ha event targets :D Exempelvis: "Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!" När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Har 4 förslag till spelet. 1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol. 2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer. 3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA. 4. Ha event targets :D Exempelvis: "Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!" När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna. Event target kommer jag göra en nu den kommer kräva 300.000 i kodning och den som lyckas får 12.000.000 ;) Det kommer upp inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Kul att det har utvecklats så :D Var en av de första 5 som reggades tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Omröstningen slutar i kväll 18:00 så gör er röst hörd! Och en tävling på irlc har kommit läs på startsidan för mer info! Redigerat 22 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Hoppas att ett forum kommer, skulle vara jäkligt kul om man vill pausa lite från spelandet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Onödigt många inlägg med "jag har 10000rc och 100skill" nu, i fortsättningen blir det tillsägelser/varningar för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.