360Xbox Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) http://e3.gamespot.com/live.html?tag=promo_nav_e32009;live Nedränkning :gitarr: ;| Redigerat 2 Juni 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) 11 timmar till nintendo. För dom som missade det igår här är några saker dom visade. Microsoft visade en massa saker igår. Left 4 dead 2 Crackdown 2 Tony hawk ride Rock band beatles Metal gear solid: Rising Project NATAL En massa uppdateringar till 360: Facebook, lastfm, film och en massa sånt. Gameplay på Halo ODST och en trailer på Halo Reach EA visade Forza motorsport 3 Mass effect 2 Star wars The old republic MMO Ea sports visade också en massa nya spel som jag inte bryr mig så mycket om Ubisoft visade Red steel 2 Assassins creed 2 Vet inte nå fler för jag såg de inte. Dom höll på typ 2 på natten. Det va dom största sakerna. Redigerat 2 Juni 2009 av NintendoGuy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Vad är det nedräkning till? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Lätt att man köper Left 4 Dead 2 !!! :D Såg ju hel skönt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Vad är det nedräkning till? :unsure:Man kommer kunna se E3 Live på Gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Vad är det nedräkning till? :unsure: Nedräkning till nintendos konferans då dom visar sina nya spel och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Det ska jag kolla ikväll :) 23:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Nintendo börjar om 1 timma och 10 min. http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Left 4 Dead 2 och Crackdown 2 ser jag mest fram emot! Älska E3! Bra att någon gjorde tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Så irriterande om L4D serien fortsätter till "Left 4 Dead 4" Hursomhelst, gief L4D2 och Assassin's Creed 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 underbart med den nya motion-saken till ps3.. såg så jäkla härlig ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ser nice ut :) spolade igenom microsofts eftersom det var den ända som var uppe nu. Ska se alla 3 när jag får tid i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.