Hoppa till innehåll

Din Gamer Historia [v.1]


MentalogisT

Rekommendera inlägg

Gör upp en liknande mall nedan och skriv vilka konsoller/datorer du har haft.

 

 

96: PlayStation 1

96: Packard Bell [PC]

99: IBM [PC]

01: PlayStation 2

02: Fujitsu Siemens [PC]

 

(Här försvinner parentalenhetens ekonomiska subventioner)

 

04: Fujitsu Siemens [PC]

04: Xbox

07: PlayStation 3

08: Asus C90 [PC Bärbar]

 

Redigerat av Raeven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

98: Playstation 1, Compaq Windows 98 Stationär

00: Compaq Windows Millenium Stationär

02: Playstation 2

03: Gameboy Advance

04: Network Windows XP [bärbar]

07: HP Windows XP Stationär (grym dator)

 

Tror det var hela historian.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HP med Windows 95 typ när den kom till 2005

03 eller 04: PS2

05: blev ett hemmabygge

08: ---

09: en HP dota :D(min egna)

jag har inte varit bortskämd jag... jag har inte haft en egen dator som alla andra har haft. :D

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

95 - Enligt min mamma så köpte hon ett Super Nintendo Entertainment System år 1995, och det satt vi och spelade MYCKET!(Sitter fortfarande och spelar det ibland. :rolleyes: )

96 - Spelade lite spel på min morfars dator, tror att den hade Windows 95

97 - Fick Nintendo Game Boy Color av min mormor och ett tillhörande spel Pokemon Red.

97-99(kommer inte ihåg) - Fick ett Sony PlayStation 1 och spelade några spel på den. Ett som blev mitt favvoritspel, The Adventures of Alundra.

runt 99 - Fick en laptop med Windows 3.1 av min morfar, spelade lite "Windows spel" på den.

00/01 - Fick en gammal dator men fungerande som jag spelade spel som The Sims 1 och sämre spel.

01 - Brukade spela hos några kompisar på deras datorer, t.ex. Counter-Strike 1.6, Grand Theft Auto 3, Tibia och andra spel. Fick också ett Nintendo Game Boy: Advance och några spel som Bomberman: Tournament och Pokemon Silver(fick kanske det innnan, men hade iallafal det) och Pokemon Sapphire.

02 - Fick ett Sony PlayStation 2 och tre spel, Dynasty warriors 2, Grand Theft Auto: Vice City och Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

03 - Brukade gå till bibliotekets datorer för att spela Tibia och Runescape och andra webbspel.

04 - Fick en egen dator, den jag sitter vid nu(fastän jag typ bytt ut varenda del i datorn för att de gått sönder). Spelade från början Battlefield 2, Counter-Strike 1.6. Köpte sedan Half-Life 2 och spelade Counter-Strike: Source. Spelade också Tibia, Runescape och Diablo 2: Lord of Destruction.

 

FRAMTIDEN::

09 - Kommer troligen att skaffa en ny dator, hela datorn(hårdvaran) pajade typ just för ca 2 dagar sedan.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

årtal okänt: gameboy (en fet gameboy)

96: gameboy pocket

98: nintendo 64

01: PlayStation 2

02: gameboy advance

04: xbox

06: xbox 360

08: wii

08: playstation 3

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...