Symptom Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 väck med censuren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 väck med censurenDet finns fаn en tråd om det. ;) Där admin har gett sitt svar och antagligen inte ändrar det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 En funktion att ignorera vissa personers inlägg/ämnen,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 En funktion att ignorera vissa personers inlägg/ämnen,.Gå in på användarens profil, välj Val>Ignorera användare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 kunna spela spel+ att man kan byta namn om man inte är nöjd med sitt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gollio Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.) Se facepunchstudios. Ja vad smart :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pidde Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Tjenare har ett litet förslag om att fuska gör ett litet eget mmorpg inne på sidan där fuskare kan träffa varandra och chatta men det kanske blir förmycket hoppas ni ficksar detta/pidde :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Ett lost planet forum:D kunna spela spel+ att man kan byta namn om man inte är nöjd med sitt :DPrövat detta--->http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=dname_start Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Tjenare har ett litet förslag om att fuska gör ett litet eget mmorpg inne på sidan där fuskare kan träffa varandra och chatta men det kanske blir förmycket hoppas ni ficksar detta/pidde :DLol oändligt skratt vad säger ni ska vi ficksa detta eller blir det förmycket? Ack dessa obehöriga lärare som inte lär ungarna ett skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Jag tyckte faktiskt också att fuska borde ha ett eget MMORPG när jag var 12... :P och det här med Ingorera användare gäller bara PM tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Jag tycker att det vore bra om man kunde önska tips/fusk till specifika saker. Många skriver ju in sånt som kommentarer till fusk, och det fungerar, men jag tror det vore lättare med en egen plats för allt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.) Se facepunchstudios. Tummen upp! Ett litet exempel hur det kunde lite förenklat se ut- http://data.fuskbugg.se/skalman01/-Rep.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg