admin Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Vi hade ett rep/belönning-system ett kort tag men det fungerade inte alls bra och enligt erfarenheter från andra forum så vet jag att det är väldigt svårt att få ett sånt system att fungera. Oftast blir det till slut om inte i början att man betygsätter medlemmen och inte innehållet i inlägget tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Admins inlägg är lag. +Längre signatur, inte mycket längre dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 precis som jag menade tidigare i något inlägg att det fanns ett repsystem som man kunde ge 1-5 stjärnor på medlemmen. Det utnyttjades väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 - kunna ta bort sina inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Försök gärna komma på lite fler idéer även kring nya funktioner. Småsaker som ni anser saknas ;)valbar censur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Försök gärna komma på lite fler idéer även kring nya funktioner. Småsaker som ni anser saknas ;)valbar censur! diskuteras redan i en annan tråd, Dave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 - kunna ta bort sina inlägg.Kommer inte att komma då vi har en ändra funktion. Tar man bort inlägg mitt i trådar så kan problemet uppstå att man förstör tråden eller gör den osammanhängande för andra läsare som inte förstår att ett inlägg har raderats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Kunna ändra visningsnamn var 5:te månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 varför är det så viktigt med visningsnamn. Om det är 1 år så väljer man med försiktighet såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 varför är det så viktigt med visningsnamn. Om det är 1 år så väljer man med försiktighet såklart.Man kankse tycker det är ett bra namn när man byter sen kankse efter 2 månader tycker man att det är dåligt så då ska man inte behöva vänta så länge tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 varför är det så viktigt med visningsnamn. Om det är 1 år så väljer man med försiktighet såklart. Man kankse tycker det är ett bra namn när man byter sen kankse efter 2 månader tycker man att det är dåligt så då ska man inte behöva vänta så länge tycker jag Du har dock endast varit medlem i en dag, så mycket fel kan det väl inte ha gått? Vi hade ett rep/belönning-system ett kort tag men det fungerade inte alls bra och enligt erfarenheter från andra forum så vet jag att det är väldigt svårt att få ett sånt system att fungera. Oftast blir det till slut om inte i början att man betygsätter medlemmen och inte innehållet i inlägget tyvärr.Åh f*n, tänkte verkligen inte på det. Speciellt på detta forum där "respekt" har en sån stor roll. Jag tänkte mest på hur bra det funkade på t.ex. facebook men det är inte ens ett forum. Nåja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Tråd rensad! Håll er till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg