Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin

Rekommendera inlägg

Ändring av vad man tjänar av fuskamynt

 

Nyhet 50 fm

Fusk 50 fm

Omdöme 20 fm

Tråd 8 fm

Inlägg 2 fm

-----------

Varför så generös?

 

Nyhet 25 fm

Fusk 25 fm

Omdöme 10 fm

Tråd 3 fm

Inlägg 1 fm

 

tyckaer ja

 

Anmälningsknappen

 

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

 

Då man anmält ser man

 

"Detta inlägg har anmälts för spam"

 

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

Och vi får emassor av "varför blev mitt inlägg anmält som spam" i stället.

 

FuskaMynt & Rank

 

Då en tråd låses och/eller raderas så ska ranken och fuskamynten försvinna då

som man tjänat.

Varför då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

den prenmuration som finns nu är genom mail. Låt det finnas en knapp på denna sida så man kan se alla dessa.

 

angående varningar hade jag ett 1000-poängsystem förut men det var rätt många klagomål om det.

 

Angånde sista punkten så ska man väl inte tjäna något på att göra en tråd för att sedan den ska bli låst?

(låst för spam eller liknande direkt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den prenmuration som finns nu är genom mail. Låt det finnas en knapp på denna sida så man kan se alla dessa.

ok

 

angående varningar hade jag ett 1000-poängsystem förut men det var rätt många klagomål om det.

Men det du föreslår nu är samma sak som ett 1000-poängsystem!
Angånde sista punkten så ska man väl inte tjäna något på att göra en tråd för att sedan den ska bli låst?

(låst för spam eller liknande direkt)

Men tänk om en väldigt lång och produktiv tråd blir låst eftersom den spårar ur, då ska inte de som var produktiva lida för det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byta namn när man vill.

byta namn när man vill suger. vissa av oss äldre skulle säkert kunna hantera det på ett ordentligt sätt. men det är stor risk att de yngre på sidan kommer byta namn varje dag. världens sämsta idé.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angånde sista punkten så ska man väl inte tjäna något på att göra en tråd för att sedan den ska bli låst?

(låst för spam eller liknande direkt)

Men tänk om en väldigt lång och produktiv tråd blir låst eftersom den spårar ur, då ska inte de som var produktiva lida för det.

 

 

då den i början är spam. Inte då den varit bra ett tag för att sedan låsas.

 

 

 

köp och sälj

 

istället för att ha 4-5 forum för köp och sälj så ha bara 1. Då blir den aktivare och bättre.

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då slipper ni dåliga inlägg som "varför blev mitt inlägg anmält"-inlägg och liknande ju.

Men om man har skrivit något normalt och ändå blir anmäld, så lär dom ju fråga samma sak, även fast det står av just "spam".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...