Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

En ny rank vore fint, jag fick inget på 3500, förblev samma som på 3000 ;)

Kanske man skulle kunna få välja en egen titel när man når 3500 ?

 

Efter någons moderstors godtjänande i så fall. Annars så kommer man se alla möjliga konstiga ranker.

 

._.

Det är bara 2 medlemmar som har 3500+ i rank, Xade och admin.

De flesta medlemmarna har tendensen att få sitt konto bannat innan dem når rank #8.

 

Så jag tycker att när man väl når 3500 i rank så får man möjligheten att välja en egen titel, om inte admin lägger till nya titlar såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En ny rank vore fint, jag fick inget på 3500, förblev samma som på 3000 ;)

Kanske man skulle kunna få välja en egen titel när man når 3500 ?

 

Efter någons moderstors godtjänande i så fall. Annars så kommer man se alla möjliga konstiga ranker.

 

._.

Det är bara 2 medlemmar som har 3500+ i rank, Xade och admin.

De flesta medlemmarna har tendensen att få sitt konto bannat innan dem når rank #8.

 

Så jag tycker att när man väl når 3500 i rank så får man möjligheten att välja en egen titel, om inte admin lägger till nya titlar såklart.

 

Kan hända att det du säger är sant. Men det borde ändå övervakas vad de väljer för namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En ny rank vore fint, jag fick inget på 3500, förblev samma som på 3000 ;)

Kanske man skulle kunna få välja en egen titel när man når 3500 ?

 

Efter någons moderstors godtjänande i så fall. Annars så kommer man se alla möjliga konstiga ranker.

._.

Det är bara 2 medlemmar som har 3500+ i rank, Xade och admin.

De flesta medlemmarna har tendensen att få sitt konto bannat innan dem når rank #8.

 

Så jag tycker att när man väl når 3500 i rank så får man möjligheten att välja en egen titel, om inte admin lägger till nya titlar såklart.

 

Kan hända att det du säger är sant. Men det borde ändå övervakas vad de väljer för namn.

 

Nejdå. Dem har redan såpass mycket att hålla reda på så varför ska dem börja kolla vad för titlar medlemmar byter till när det ändå inte inträffar dagligen. Det skulle vara skillnad om alla medlemmar kunde byta titel gratis varje dag. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, för hur många kommer nå 3500+ ?

Rätt som det är händer det. Kanske inte nu men vem vet vad som händer om några månader.

 

Sidan har funnits sen 2003 eller vad det är.. Och endast 1 medlem och admin har över 3500 i rank. Så några månader? nej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, för hur många kommer nå 3500+ ?

 

Rätt som det är händer det. Kanske inte nu men vem vet vad som händer om några månader.

 

Sidan har funnits sen 2003 eller vad det är.. Och endast 1 medlem och admin har över 3500 i rank. Så några månader? nej.

 

Kan hända att du har rätt. Men man ska aldrig vara för säker. Det var som sagt bara min tanke runt det och vad jag hade gjort om jag varit i den här situationen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmälningsknappen

 

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

 

Då man anmält ser man

 

"Detta inlägg har anmälts för spam"

 

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

Jag håller med dig. Det skulle underlätta för moderatorerna också.

 

kan hålla med att det borde synas för alla användare vilken regel anmälaren har anmält inlägget för. då slipper vi idiotinlägg som pikachu68a sa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså seriöst, jag tycker att det ska dras ned på bytanamn tiden. för asså, jag skrev in fel namn och frågade till och med admin om han kunde fixa så jag får rätt namn. men han bara sa att det var väl inte så illa det jag hade och att jag får vänta ett år <_<

 

tycker man borde kunna köpa namnbyte för en vissa summa fuskamynt elle nåt då och inte kunna byta hela tiden, liksom en gång varje dag. men inte väntetid på ett år, snälla :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså seriöst, jag tycker att det ska dras ned på bytanamn tiden. för asså, jag skrev in fel namn och frågade till och med admin om han kunde fixa så jag får rätt namn. men han bara sa att det var väl inte så illa det jag hade och att jag får vänta ett år <_<

 

tycker man borde kunna köpa namnbyte för en vissa summa fuskamynt elle nåt då och inte kunna byta hela tiden, liksom en gång varje dag. men inte väntetid på ett år, snälla :lol:

ok, har man skrivit fel borde man kunna ändra. borde finnas ett gratis ändra namn föremål så att man kan ändra om man skrivit fel.

 

Byta namn - detta kan göras en gång om året.

ändra namn - detta kan göras obegränsat många gånger upp till en vecka efter användadet av ett "byta namn" - föremål.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...