TheGreatest Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hatar folk som är såna idioter som sprutar/skvätter/kastar saker på andra när de kollar på nåt. Men hinken var rolig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Ofta det var in klass... Aja! Och varför skulle det inte vara det?Den var rätt kul,garvet på 0.36 är roligast,låter som det är någon psykopat som garvar. :D Ja det tyckte jag också var roligt. Hinken var också bra.:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Vi ska ställa oss i matsalen och sjunga Nationalsången. Nån skulle ropa "MATKRIG!!!" också, och idag reste vi oss upp och sjöng jag må han leva, men ingen hängde på. Tusan. Iaf, hinken var nog bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 slår det min klass planerat att göra den sista dan. Dom hade planerat att gå och äta lunch tillsammans -.-' det har vi ju lixom inte redan gjort 5 dagar i veckan de senaste 9 åren *rullar med ögonen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hinken (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Småbarn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Då när ambulansen kom = wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hinke var bäst ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?meningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?meningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan). http://www.triplepundit.com/bullshit2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna? meningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan). http://www.triplepundit.com/bullshit2.jpg srry det var itne då, det var precis efter då vi fortsatte att skvättra men min polare slutade att filma:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.