Zhark Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Soundgarden - Black Hole Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 haha, hos mej äre mina vänner som säger dem ska sjunga på min begravning. :lol: 'utan dina andetag' ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 haha, hos mej äre mina vänner som säger dem ska sjunga på min begravning. :lol: 'utan dina andetag' ;) naw skulle kunna tänka mig ha Dead by april - losing you Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 oh, shit. mina kompisar får gärna sjunga ^_^ men jag ska nog ha med, 'river flows in you'. a.k.a bella's lullaby från twilight, helt underbart piano spel :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Lamb of god - Laid to rest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Sen ska jag ha Kent - Mannen I den Vita Hatten(16 År Senare) citerar sista textraden "Vi ska alla en gång dö" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Dont Worry Be Happy (minns ej artisten) Nanne Grönvall - Änglavakt Final Fantasy X (soundtrack) - To Zanarkand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Sen ska jag ha Kent - Mannen I den Vita Hatten(16 År Senare) citerar sista textraden "Vi ska alla en gång dö" rätt bra låtval där ja, låten är underbar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Benny Hill Theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Ultima thule ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Islands In The Stream - Feist & The Constantines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Metallica - nothing else matters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.