TiredRacoon Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Varför ska man tänka på det nu xD Majoriteten här kommer ju dö om typ 60-90 år, och det är väl inte ni som bestämmer musiken på begravningen? :oÖh, ja jag tänker iaf planera min begravning i testamentet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) The best is yet to come - Rika muranaka Slutlåten i metal gear solid 1 helt j*vla sjukt cp bra och sorglig Redigerat 23 Juni 2009 av KeyL00ger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kent - Mannen I den Vita Hatten(16 År Senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Sorg - Börjar med Kim Richey - A Place Called Home, Hello Old Friend -=- Somewhere Over The Rainbow -=- Suo-Gân Feist & The Constantines - Islands In The Stream Regina Spektor - Samson Lenka - We Will Not Grow Old Lykke Li - Tonight Björk - Hyperballad, Undo, Jóga, Cocoon, All Is Full Of Love Minnen - Avrundar med Lily Allen - Naïve Massive Attack - Teardrop Darling Violetta - Benediction The Dandy Warhols - We Used To Be Friends Micachu - Turn Me Well Björk - Venus As A Boy, Alarm Call, 5 Years, Wanderlust För att höja humöret - Avslutar med Lily Allen - Not Fair Regina Spektor - Fidelity, On The Radio Natasha Bedingfield - These Words, Unwritten Natalie Imbruglia - Torn Kim Richey - I'm Alright Sen allra sist bara för att j*vlas med folk Lisa Miskovsky - Still Alive Där har vi min begravning! :D Redigerat 23 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Sorg - Börjar med Kim Richey - A Place Called Home, Hello Old Friend -=- Somewhere Over The Rainbow -=- Suo-Gân Feist & The Constantines - Islands In The Stream Regina Spektor - Samson Lenka - We Will Not Grow Old Lykke Li - Tonight Björk - Hyperballad, Undo, Jóga, Cocoon, All Is Full Of Love Minnen - Avrundar med Lily Allen - Naïve Massive Attack - Teardrop Darling Violetta - Benediction The Dandy Warhols - We Used To Be Friends Micachu - Turn Me Well Björk - Venus As A Boy, Alarm Call, 5 Years, Wanderlust För att höja humöret - Avslutar med Lily Allen - Not Fair Regina Spektor - Fidelity, On The Radio Natasha Bedingfield - These Words, Unwritten Natalie Imbruglia - Torn Kim Richey - I'm Alright Sen allra sist bara för att j*vlas med folk Lisa Miskovsky - Still Alive Där har vi min begravning! :D säker på att det där är din begravning och inte typ.. en festival eller konsert ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Sorg - Börjar med Kim Richey - A Place Called Home, Hello Old Friend -=- Somewhere Over The Rainbow -=- Suo-Gân Feist & The Constantines - Islands In The Stream Regina Spektor - Samson Lenka - We Will Not Grow Old Lykke Li - Tonight Björk - Hyperballad, Undo, Jóga, Cocoon, All Is Full Of Love Minnen - Avrundar med Lily Allen - Naïve Massive Attack - Teardrop Darling Violetta - Benediction The Dandy Warhols - We Used To Be Friends Micachu - Turn Me Well Björk - Venus As A Boy, Alarm Call, 5 Years, Wanderlust För att höja humöret - Avslutar med Lily Allen - Not Fair Regina Spektor - Fidelity, On The Radio Natasha Bedingfield - These Words, Unwritten Natalie Imbruglia - Torn Kim Richey - I'm Alright Sen allra sist bara för att j*vlas med folk Lisa Miskovsky - Still Alive Där har vi min begravning! :D säker på att det där är din begravning och inte typ.. en festival eller konsert ;) Som någon som siktar på regissörsyrket är det ju ganska uppenbart att jag vill "regissera" min egna begravning också :P Musik är ju det enklaste för att få folk att "känna" ett visst sätt. ^^ Ima make em weep! Plus så är det ju bra musik! :P Redigerat 23 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jag börja tänka på en sak, ingen här kommer dö på säker 50-70 år, då kommer det säkert kommit nya låtar som man tycker passar bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jag börja tänka på en sak, ingen här kommer dö på säker 50-70 år, då kommer det säkert kommit nya låtar som man tycker passar bättre. :)Och då uppdaterar man ju självklart xD Men om man skulle bli påkörd av en bil imorn eller så =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Som jag har förstått det handlar det väl mer om att välja en låt som är speciell för dig, än just själva begravningen. Pratar vi om begravningen skulle jag gärna valt något med Slayer för att chockera. =P Redigerat 25 Juni 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.