Hoppa till innehåll

Låtar Du Ska Ha På Din Begravning


ChipZ

Rekommendera inlägg

Ja, men betyder de låtarna lika mycket under hela din livstid tror du?

Sen kan du säga så mycket nu TU. Låt oss se hur det blir senare. Jag tror inte du kommer ha samma låtar nära hjärtat hela livet. Det är få låtar som verkligen klarar av det.

Det vi skriver nu gäller ju NU, alltså om vi skulle bli påkörda imorn liksom. Det är ju något som ändras hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Oh no, men hur ofta lär folket här bli det?

 

I don't think anyone.

Seriöst, det är nog inte många här som rör sig ute vid gatorna eller är på stränderna these days.

 

Men visst, hur ska era nära få reda på vilken låt ni vill ha?

 

De lär tro att man är självmordsbenägen..- OM man inte framför det på rätt sätt. Men egentligen är det väl bäst med lite Orgel tror jag. Man behöver nog inte ha någon låt direkt, bara om den verkligen får en att tänka på vem man var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh no, men hur ofta lär folket här bli det?

 

I don't think anyone.

Seriöst, det är nog inte många här som rör sig ute vid gatorna eller är på stränderna these days.

 

Men visst, hur ska era nära få reda på vilken låt ni vill ha?

 

De lär tro att man är självmordsbenägen..- OM man inte framför det på rätt sätt. Men egentligen är det väl bäst med lite Orgel tror jag. Man behöver nog inte ha någon låt direkt, bara om den verkligen får en att tänka på vem man var.

Detta är på skoj! Haha :P En rolig grej bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.

 

Crying wont bring them back, so why cry?

du borde skaffa en jävla massa respekt för de döda, sådana som dig är helt uppriktigt idioter. om någon i ens omgivning dör så tar det ett jävla massa på sitt psyke, nej du har rätt crying wont bring them back, men att vara en självisk idiot som dig själv gör det inte nå bättre, fyfan för dig.

 

säg exakt dom där orden till dina föräldrar som troligen har förlorat rätt många dem känner så skulle jag inte bli förvånad alls om du får dig en fet jävla utskällning och några år på ungdomshem.

 

skaffa dig ett jävla hjärta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Internationalen i rockversion med röda fanor.

 

Undra om hans respekt för döda är synonym med hjärndöda, då har han nog inte mycket respekt för sig själv :visslar: :rolleyes: :rolleyes:

Made my day! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

All the young dudes- Written by David Bowie, preformed by Mott the Hoople.

 

Aladdin Sane är en av mina favoritplattor och det är ju självklart Bowie. Pianosolot på den låten är så flippat och stört, men galet bra. Bowie är verkligen grym.

 

Den låt jag skulle vilja höra på min begravning är nog sakamotos Forbiddeon Colours, pianosolot. Låten tar fram en sån känsla som är helt obeskrivlig. Det jag börjar tänka på är livet, allt man lever för och om att leva. Att den passar in i min begravning är för att den ska vara som ett budskap. Ett budskap som ska säga att trots att jag är död så är det en del av livet, och att livet är något underbart man inte ska glömma.

Redigerat av Funkis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...