Gäst 40200 Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 vilken är din absoluta hat låt? Min är nog alla hip-hop låtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton.Hahaha, Glassigt, en redig skitlåt. Jag håller med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Svennebanaan, svennebanaan, svennebanaa-aan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton.Hahaha, Glassigt, en redig skitlåt. Jag håller med :) neee jag gillar den ju :( Men jag hatar nog alla EMD låtar. EMD brrr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Miley Cyrus, Killswitch Engage, System of a Down, Jonas Brothers , Motörhead, Metallica, Guns n' Roses , Twisted Sister, Black Sabbath, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Iron Maiden, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Svennebanaan, svennebanaan, svennebanaa-aan värsta låten indeed! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Miley Cyrus, Jonas Brothers , Motörhead, Guns n' Roses , Twisted Sister, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till. Lägg till typ... Sonic Syndicate Dead By April Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Miley Cyrus, Killswitch Engage, System of a Down, Jonas Brothers , Motörhead, Metallica, Guns n' Roses , Twisted Sister, Black Sabbath, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Iron Maiden, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till. http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=85456 Lite saxat ? :) Svennebanan,så extremt simpel låt som jämt spelas på radio. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Dead By April Bring Me the Horizon Cannibal Corpse OCH Alla schlager låtar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 §2 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg