Hoppa till innehåll

Patch 3.2

zitroz

Rekommendera inlägg

• Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Alla som har en mental kapacitet större än en död tvättbjörn ser att eftersom sannolikheten för att ditt påstående skulle vara sant är så otroligt liten, så kan det dömas ut som osanning. Därmed kan man dra slutsatsen att sannolikhet kan användas som bevis i detta fallet, då det framstår som självklart att du farit med osanning i dina tidigare inlägg.

Word.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, för det första så var jag ironisk. För det andra så kan jag bevisa att alla inte håller med dig.

Det är omöjligt att flera miljoner personer innehar exakt samma åsikter.

Hålla med och ha exakt samma åsikt är helt olika saker så du kan inte använda det om ett bevis..

Igen eftersom jag hamnade längst ner på förra sidan..

Och tycker diskutionen borde avslutas snart, skapa en tråd för att fortsätta i eller nått. Tycker det vore onädigt om denna blev låst pga diskutionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som har en mental kapacitet större än en död tvättbjörn ser att eftersom sannolikheten för att ditt påstående skulle vara sant är så otroligt liten, så kan det dömas ut som osanning. Därmed kan man dra slutsatsen att sannolikhet kan användas som bevis i detta fallet, då det framstår som självklart att du farit med osanning i dina tidigare inlägg.

Spara på fina orden, kom du hit för att försöka decka mig med förolämpningar? Försök att slå mig med frigolit istället, har nog större effekt

Varför? Förstår du inte? :(

Jag hoppas du inser hur otroligt löjligt det låter när du påstår att alla "hardcore"-spelare håller med dig, och att du skulle tala för dem. Alla innebär 100%. Innan du påstår att 100%. Tror du på allvar att alla, verkligen alla miljoner "hardcore" håller med?

Hur som helst. 3.2 för med sig både bra och dåliga delar (jag vill minnas att jag har sagt detta förut, men det var det någon som struntade i). Att spelet blir enklare tilltalar nya spelare, medans de gamla anser att allt skall vara som på den gamla goda tiden, då det minsan tog ett halvår att nå max-level.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Mages får buffs *FINALLY* weiiii.

Buff? Du menar typ on par med paladins?

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=116791

12k dps lolkek

Nej, skiter i PvE-buffs. Mages blir lite bättre i arena i nästa patch.

# Frost

* Empowered Frostbolt: Instead of increasing critical strike chance by 2/4%, this talent now reduces the cast time of Frostbolt by 0.1/0.2 seconds.

* Permafrost: In addition to its existing effects, this talent now also causes the mage's Chill effects to reduce healing received by the victim by 7/13/20%.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, det är lite för enkelt om Emblem of Conquests ska droppas i alla heroic instancer.

För om det är så så kommer det bli så jäkla enkelt, inte för nydingade bara, utan för såna som redan ligger på naxx 25 gear.

Man kör inte heroic instancer om man har gear på över itemlevel 213, men nu så kommer folk göra det, och vad folk kommer farma och boosta nydingade till epickåta idioter är fan orättvist.

Jag fick fan kötta heroic cirka 8 timmar varje dag i några veckor för att jag ens skulle platsa i någon naxx 10 raid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12k dps lolkek

# Frost

* Empowered Frostbolt: Instead of increasing critical strike chance by 2/4%, this talent now reduces the cast time of Frostbolt by 0.1/0.2 seconds.

* Permafrost: In addition to its existing effects, this talent now also causes the mage's Chill effects to reduce healing received by the victim by 7/13/20%.

Så nu ska dom få MS också? Inte nog med 1 stun och 1 8 sec silence, nu MS också så när man väl får in en heal så healar den skit. Nämen det är ju perfekt.. Tur att folk rollar Shadowpriest nu iaf, dom har varit döda ett tag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, det är lite för enkelt om Emblem of Conquests ska droppas i alla heroic instancer.

För om det är så så kommer det bli så jäkla enkelt, inte för nydingade bara, utan för såna som redan ligger på naxx 25 gear.

Man kör inte heroic instancer om man har gear på över itemlevel 213, men nu så kommer folk göra det, och vad folk kommer farma och boosta nydingade till epickåta idioter är fan orättvist.

Jag fick fan kötta heroic cirka 8 timmar varje dag i några veckor för att jag ens skulle platsa i någon naxx 10 raid.

Life sucks... tänk hur alla oss vanilla spelare känner nu när man inte måste slåss över 1item mot 40spelare :((( ... srs släpp det där nu det är la bara bra att dom gör det lite lättare så alla kan få en changs att få lite gear och inte bara dom ''hard core spelarna''. sen om ni verkligen gillar att raida och tycker att det är kul lär väll inte en liten grej som det stoppa er helt från att raida?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12k dps lolkek

# Frost

Så nu ska dom få MS också? Inte nog med 1 stun och 1 8 sec silence, nu MS också så när man väl får in en heal så healar den skit. Nämen det är ju perfekt.. Tur att folk rollar Shadowpriest nu iaf, dom har varit döda ett tag.

Mages behöver buffs, och MSgrejen kommer att bli onödig i 3v3 nästa säsong tbh. Kan bara tänka mig att deras MSgrej blir bra i 2v2 som kommer bli skit nästa säsong. Dock så är hastegrejen bra.

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...