Hoppa till innehåll

Star Wars Besvikelse


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

Skryt om Crysis fysik. Där har vi grejer.

Nja, där är det nästan som alla andra spel. Grafiken gör så folk tror att fysiken är bättre kan man säga.

Det vore riktiga grejen om Crysis hade DMM och Euphoria, då skulle det blivit 50 gånger bättre. (Det är redan bra men ändå)

 

Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis. Hell, jag undrar om du ens har provat spelet.

 

Garone: Det är det ju inte alls. :/ Crysis hade blivit väldigt, väldigt tamt och stelt. Har du förresten spelat de riktiga episka Star Wars-spelen när du tycker att TFU var grymt? =P

 

Mindtwistah: Diggade också Republic Commando, även om spelet slutade väldigt plötsligt. :(

Edit: Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Edit:[/b] Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är.

Word.

 

Om du har det till PC så rekommenderar jag dig att ladda ner modden "Brotherhood of Shadow: Solomons Revenge". En fantastisk mod som lägger till flera timmar till spelet.

 

http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=197864

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett Republic Commando 2 borde de göra istället för Clone Wars :(

 

Och inga mer jävla jedi-spel med en jedi med midichlorian level på 20.000 som äger allt och alla. Det börjar bli uttjatat :/

Älskade Republic Commando en av de bästa Star Wars spelen! :D

Hoppas det kommer en tvåa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skryt om Crysis fysik. Där har vi grejer.

Nja, där är det nästan som alla andra spel. Grafiken gör så folk tror att fysiken är bättre kan man säga.

Det vore riktiga grejen om Crysis hade DMM och Euphoria, då skulle det blivit 50 gånger bättre. (Det är redan bra men ändå)

 

Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis. Hell, jag undrar om du ens har provat spelet.

 

Garone: Det är det ju inte alls. :/ Crysis hade blivit väldigt, väldigt tamt och stelt. Har du förresten spelat de riktiga episka Star Wars-spelen när du tycker att TFU var grymt? =P

 

Mindtwistah: Diggade också Republic Commando, även om spelet slutade väldigt plötsligt. :(

Edit: Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är.

 

Men vart kan man använda fysiken? Är den bara där för att ses, inte röras? Få inte fel uppfattning om att jag ogillar crysis nu... Har just börjat spela det igen

 

De enda SW spelen jag gillat är KOTOR serien och Battlefront.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pröva här: http://knightsoftheoldrepublic.filefront.c...s_Revenge;99985

 

Edit: För att kunna spela igenom modden måste man:

 

Dra till Korribans Cantina efter att man klarat Leviathan. Prata med en Rodian där.

Hittade den efter en stund, tack iallafall. Skulle iväg så jag han inte googla, därför frågade jag här.

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis.

Ja, Crysis är ju fysik baserat.

Men fysiken utnyttjas bättre i tex: Half-Life 2, Fight Night Round 4 och definetivt Red Faction Geurilla.

 

Fun-Motion, en sida med fysik baserade spel:

http://www.fun-motion.com/

Har varit där dagligen i 4,5 år, så jag vet vad jag pratar om.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis.

Ja, Crysis är ju fysik baserat.

Men fysiken utnyttjas bättre i tex: Half-Life 2, Fight Night Round 4 och definetivt Red Faction Geurilla.

 

Fun-Motion, en sida med fysik baserade spel:

http://www.fun-motion.com/

Har varit där dagligen i 4,5 år, så jag vet vad jag pratar om.

 

Jag hatar egentligen att jämföra spel emot spel överhuvudtaget, speciellt med begrepp som fysik etc. Half-Life 2 var ju revolutionerande när det kom fysikmässigt helt klart. Men skulle man jämföra Crysis och HL2 idag vinner Crysis imo. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Red Faction: Guerrilla, ska köpa det snart lolz, men jag har jävligt svårt att se att ett fightingspel (Fight Night Round 4) skulle nå upp till Crysis och HL2 fysikmässigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar egentligen att jämföra spel emot spel överhuvudtaget, speciellt med begrepp som fysik etc. Half-Life 2 var ju revolutionerande när det kom fysikmässigt helt klart. Men skulle man jämföra Crysis och HL2 idag vinner Crysis imo. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Red Faction: Guerrilla, ska köpa det snart lolz, men jag har jävligt svårt att se att ett fightingspel (Fight Night Round 4) skulle nå upp till Crysis och HL2 fysikmässigt.

Jo, jag hatar också att jämföra. :P

 

Men kolla här fight night round 4, kolla i HD

 

 

Det kanske inte klår Crysis fysik eller Half-life 2's fysik, men det är jävligt nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...