360Xbox Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Om ni inte hör vad han säger i början så säger han att hans mamma hade stängt ner hans brorsas World of Warcraft account och då springer ha upp till hans rum och sätter en kamera i rummet och filmar hans reaktion. DEL 2: DEL 3: Redigerat 30 Juni 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Om ni inte hör vad han säger i början så säger han att hans mamma hade stängt ner hans brorsas World of Warcraft account och då springer ha upp till hans rum och sätter en kamera i rummet och filmar hans reaktion. Om detta nu skulle vara på riktigt (vilket jag betvivlar) så är det ju mer sorgligt än roligt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Precis kommit ut ur mental sjukhus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Inte förvånad :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Han försöker använda fjärkontrollen as a dildo ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 haha kontroll dildon :P han har alvarliga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 han har verkligen blivit WOW nörd eftersom han verkar bli galen för det. lite sorligt för honom men en sån rolig reaktion :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHA dildon XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Stackarn xD tror rätt många skulle reagera sådär om deras accs blev avstängt. 100 spänn på att min kusin skulle göra sådär >~<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Stackarn xD tror rätt många skulle reagera sådär om deras accs blev avstängt. 100 spänn på att min kusin skulle göra sådär >~<' Skulle han också använda fjärrkontrollen som en dildo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Hahah herregud, helt galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Jag tror inte man kör upp en fjärrkontroll i sin röv för att man är arg.. men det kanske hjälper :huh:. Ska nog testa det när jag får ett uttbrott nästa gång : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.