TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 king of pop har dött värden älskade honom :( r.i.p Det beror på vad man definierar med världen, jag gjorde då inte det <.< vissa har tagit livet av sig för att han är död så jag tror det finns många som gillade honom och hans musik ocg desutom så var det uppror på vissa ställen i värdeln för att han dog Äh, det är bara fanatiker. Tro inte på någon som inte ens kan stava till Världen. Småbarn hittar på vad som helst och tror sedan själva på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 king of pop har dött värden älskade honom :( r.i.p Det beror på vad man definierar med världen, jag gjorde då inte det <.< vissa har tagit livet av sig för att han är död så jag tror det finns många som gillade honom och hans musik ocg desutom så var det uppror på vissa ställen i värdeln för att han dog Äh, det är bara fanatiker. Tro inte på någon som inte ens kan stava till Världen. Småbarn hittar på vad som helst och tror sedan själva på det. word@Tolin Inte fan tar man livet av sig så fort en kändis dör. Det är ju absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 king of pop har dött värden älskade honom :( r.i.p Det beror på vad man definierar med världen, jag gjorde då inte det <.< vissa har tagit livet av sig för att han är död så jag tror det finns många som gillade honom och hans musik ocg desutom så var det uppror på vissa ställen i värdeln för att han dog Äh, det är bara fanatiker. Tro inte på någon som inte ens kan stava till Världen. Småbarn hittar på vad som helst och tror sedan själva på det. word@Tolin Inte fan tar man livet av sig så fort en kändis dör. Det är ju absurt. Syftade mer på hans påstående om att det skulle blivit uppror i flera delar av landet. Fanatiker som tar självmord har vi sett förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 king of pop har dött värden älskade honom :( r.i.p Det beror på vad man definierar med världen, jag gjorde då inte det <.< vissa har tagit livet av sig för att han är död så jag tror det finns många som gillade honom och hans musik ocg desutom så var det uppror på vissa ställen i värdeln för att han dog Äh, det är bara fanatiker. Tro inte på någon som inte ens kan stava till Världen. Småbarn hittar på vad som helst och tror sedan själva på det. word@Tolin Inte fan tar man livet av sig så fort en kändis dör. Det är ju absurt. Syftade mer på hans påstående om att det skulle blivit uppror i flera delar av landet. Fanatiker som tar självmord har vi sett förut. Må så vara, men uppror i USA? Visst att många gillade/älskade honom, men att folk gör uppror när han dog är tvekbart. Vad skulle de göra uppror för då? Att han dog? Man kan inte skylla på döden, för alla går den vägen tillmötes för eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 king of pop har dött värden älskade honom :( r.i.p Det beror på vad man definierar med världen, jag gjorde då inte det <.< vissa har tagit livet av sig för att han är död så jag tror det finns många som gillade honom och hans musik ocg desutom så var det uppror på vissa ställen i värdeln för att han dog Äh, det är bara fanatiker. Tro inte på någon som inte ens kan stava till Världen. Småbarn hittar på vad som helst och tror sedan själva på det. word@Tolin Inte fan tar man livet av sig så fort en kändis dör. Det är ju absurt. Syftade mer på hans påstående om att det skulle blivit uppror i flera delar av landet. Fanatiker som tar självmord har vi sett förut. Må så vara, men uppror i USA? Visst att många gillade/älskade honom, men att folk gör uppror när han dog är tvekbart. Vad skulle de göra uppror för då? Att han dog? Man kan inte skylla på döden, för alla går den vägen tillmötes för eller senare. Ack, ni småbarn kan inte tänka längre än en meters radie. Hans påstående syftar på att folk i andra länder ska ha fått motivation att göra uppror mot allt vad det kan vara (Staten, kvinnorätt osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Läste Aftonbladet för några dagar sen och där stog det faktiskt att flera av hans fans tog självmord. Men iofs så skriver ju Aftonbladet bara skit ibland för de vill locka mer folk med deras rubriker. Redigerat 2 Juli 2009 av Hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Läste Aftonbladet för några dagar sen och där stog det faktiskt att flera av hans fans tog självmord. Men iofs så skriver ju Aftonbladet bara skit ibland för de vill locka mer folk med deras rubriker. Har redan sagt det. Det är 12 st hitils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Läste Aftonbladet för några dagar sen och där stog det faktiskt att flera av hans fans tog självmord. Men iofs så skriver ju Aftonbladet bara skit ibland för de vill locka mer folk med deras rubriker. Har redan sagt det. Det är 12 st hitils. Alltid najs med lite idioter ur världen iaf. ( syftar på fansen, inte MJ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Sen skriver ju dem också att han fortfarande lever. Det är kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 äntligen dog han s*tans shemale michael jackson var världens finaste människa, plz, visa lite respekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ack, ni småbarn kan inte tänka längre än en meters radie. Hans påstående syftar på att folk i andra länder ska ha fått motivation att göra uppror mot allt vad det kan vara (Staten, kvinnorätt osv). Du är lika mycket "små-barn" som jag, Tolle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ack, ni småbarn kan inte tänka längre än en meters radie. Hans påstående syftar på att folk i andra länder ska ha fått motivation att göra uppror mot allt vad det kan vara (Staten, kvinnorätt osv). Du är lika mycket "små-barn" som jag, Tolle. Ogrundade påståenden- Exakt vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.