MrJesper Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. dummaste argumentet...EVER! bara för att han opererat näsan, etc så är han alltså inte värd att lyssna på? right Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 MJ RIP Själv tyckte jag om som han var på 70-80 talet sen gilla jag han inte alls...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Tror döden är ett ryckte, tror han bara är i koma. CNN men man har ju begaft han så tänk om hav vaknar upp i graven om han nu fortfarande är i koma aja har inte varit försjust i han för han opererade sig hela tiden men det är ju sorligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Tror döden är ett ryckte, tror han bara är i koma. CNN men man har ju begaft han så tänk om hav vaknar upp i graven om han nu fortfarande är i koma aja har inte varit försjust i han för han opererade sig hela tiden men det är ju sorligt Han är inte begravd ännu, och den där posten gjordes när Michaels död inte var officiellt bekräftad av media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 jag läste att dom skulle sätta upp hans kropp i en glass monter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. Fråga: När du knackar dig på tinningen låter det som en tom kokosnöt? :) Exakt lika dumt och trångsynt som att säga "Jag lyssnar inte på 50 cent för han är svart." Redigerat 3 Juli 2009 av Amaeli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 https://www.flashback.info/showthread.php?t=945369 Den har traden blir vaaaldigt lustig efter ett tag xD De borjar prata om att Elvis, Tupac och Michael Jackson har en egen liten semester o dar dom bor efter att ha fejkad deras egen "dod" den gar verkligen off topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. Måste alla dömma Michael efter hans utseende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. Måste alla dömma Michael efter hans utseende? Eller hur. Själv började jag aldrig lyssna på honom först efter operationerna, då jag var väldigt ung :P Så för mig har han alltid sett ut sådär och det har aldrig stört mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) jag läste att dom skulle sätta upp hans kropp i en glass monter Du menar glasmonter. Nu ska det tydligen tas betalt för att få komma in på Michaels begravning. Jag har en källa som backar upp detta, och den heter Aftonbladet. Läs här----> http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaelj...ticle5463081.ab Tolin, du har alltid något att tjafsa om, så nu säger jag så här: Jag vet att detta inte behöver stämma, men det verkar sant. Redigerat 4 Juli 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Stackarn, han var riktigt bra. R.I.P Michael. Har aldrig lyssnat på den människan pga operationer. Måste alla dömma Michael efter hans utseende? men i alla fall.nu kan ju barna vara glada eftersom han kommer att återvinnas till plast, som lego etc. så se det från den ljusa sidan. barnen kommer ha det dubbelt så kul nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.