TecNiquE Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Tjena ;) självklart så får ni admin i min nuvarande server och vi kommer skriva in er på hemsidan och länka till er hemsida (om ni nu har en) och så fixar "connect button" via hemsidan in i server! :) adda: Haga1337 om ni är intreserade av att få in lite folk i servern B) Redigerat 26 Juni 2009 av TecNiquE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 hur menar du ska du sponsra eller ska vi sponsra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) De vill ha en som sponsrar en server till dom. Dock, ska det vara warserver eller? Antar att det är public server. Redigerat 29 Juni 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 ok om det ska vara en public så kan jag hjälpa till men ni får paya själva och ni måste köpa från https://www.e-s.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 vrf betala när man kan fixa gratis?PMa mig om ni vill veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Man kan antingen betala eller ha HLDS finns inte andra alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Man kan antingen betala eller ha HLDS finns inte andra alternativ.ja,jag menade HLDS :P bara det att jag inte riktigt har fått till det,så jag kör fortfarande så man måste sätta igång servern varje gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Varför inte bara hyra gratis servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 svårt att få tag i.dessutom om du kör HLDS har du full kontroll på exakt allting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg