fimpen Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Boffaroffe tog bort den. ;( Ajja. Folk lägger upp den i trådar lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Mitt NoScript pwnar den hela tiden.Yup, och själv har man Google Chrome - Så då är man immun. automatiskt immun? eller måste man ladda ner något först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 beror på hur uppdaterad du e. men du kan nog höra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Har aldrig hört den på dem ämnena som folk säger konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Installera inte quicktime? Problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 §3.10 - Missbruka ej BB-KOD och använd endast BB-KOD när det finns ett vettigt skäl för det. Imorgon börjar varningar utdelas... så folk som har brutit mot reglerna bör se över och ändra sina inlägg senast idag för att inte riskera att bli varnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 moment killer. inte så farligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) lol@fimpen Hatar det ffs!@@@ Varför kan de inte vara meatspin låten? You spin me right round baby right round, like a record baby right round round round. :) Bananaphone låten är lite "overused". Redigerat 4 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 jag har aldrig hört det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 jag har aldrig hört det :huh:inte jag heller, antar att jag är inne i "fel trådar" då. men jag hörde den igår, fick höra av Damel, så jag vet iaf hur den låter. även om jag aldrig stött på den på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 lol@fimpen Hatar det ffs!@@@ Varför kan de inte vara meatspin låten? You spin me right round baby right round, like a record baby right round round round. :) Bananaphone låten är lite "overused". Jo, sen är det ju inte direkt 'meatspin'-låten heller. Utan det är Dope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 lol@fimpen Hatar det ffs!@@@ Varför kan de inte vara meatspin låten? You spin me right round baby right round, like a record baby right round round round. :) Bananaphone låten är lite "overused". Jo, sen är det ju inte direkt 'meatspin'-låten heller. Utan det är Dope. Bara det att You spin me right round (Like a record) är gjord av Dead or alive :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.