Hoppa till innehåll

Nytt Skal


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Cakeguy

Larvigt att man kan ha annat tema på ViP det är ju bara för att locka folk att skaffa det för pengar <_<

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

69787 ? :) Alltid värt ett försök :D

nej, det är inte värt det, tro mig.

 

Varför så tjurig för, Dave?

Det är inte så att admin har hunnit testa alla funktioner själv innan han släppt det. Han gav folk trots allt gratis VIP till alla som läste så folk skulle kunna testa.

 

Dom flesta på forumet har redan förstått att du är skeptiskt och paranoid över allt. Men håll det för dig själv i framtiden och försök inte skapa massa konspirationer. Gillar du det inte, använd det inte, simple as that.

 

Det är som att du hade köpt en påse godis i en affär, som av någon anledning du inte gillar. Jag tror knappast att du hade stått utanför affären och sagt åt folk att inte köpa det godiset bara för att du inte gillar det. Alla gillar olika saker, så bara för att du inte gillar det betyder det inte att alla andra inte gör. Då är det bättre och bara vara tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför så tjurig för, Dave?

Det är inte så att admin har hunnit testa alla funktioner själv innan han släppt det. Han gav folk trots allt gratis VIP till alla som läste så folk skulle kunna testa.

 

Dom flesta på forumet har redan förstått att du är skeptiskt och paranoid över allt. Men håll det för dig själv i framtiden och försök inte skapa massa konspirationer. Gillar du det inte, använd det inte, simple as that.

 

Det är som att du hade köpt en påse godis i en affär, som av någon anledning du inte gillar. Jag tror knappast att du hade stått utanför affären och sagt åt folk att inte köpa det godiset bara för att du inte gillar det. Alla gillar olika saker, så bara för att du inte gillar det betyder det inte att alla andra inte gör. Då är det bättre och bara vara tyst.

Förlåt att man uttrycker sin åsikt. men det är klart, fuska vill ju bara ha folk som tycker som admin eller tycker om det han gör. man får inte säga vad man tycker och man får inte vara emot USA's kapitalistregim etc. jag vet, och jag är inte förvånad...

 

EDIT: Japp, nu har jag fått det bekräftat också, tack för anmälningen.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...