Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 10. Bärbart toalettspelande Ja, DS och PSP. 9. Spelfigurs-imiterande Alltid 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Kanske 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Nej!!! 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Ja 5. Sortering av spelsamling ABC..... 4. Skryta om spelrekord Nej 3. Öronpetande med DS-stylusen En gång :P 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Inte på Soul Calibur brudarna 1. Ny konsol-smekande Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 10. Bärbart toalettspelande Kalle-anka tidningar om det räknas :) 9. Spelfigurs-imiterande nope 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande till tpy alla gnr låtar =) 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer är aldrig i spelaffärer längre faktiskt 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film 10 gånger per mening 5. Sortering av spelsamling nej 4. Skryta om spelrekord nej 3. Öronpetande med DS-stylusen nej 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna ? 1. Ny konsol-smekande jag bet på mitt gamla gamboy colour när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 10. Bärbart toalettspelande Kalle-anka tidningar om det räknas :) 9. Spelfigurs-imiterande nope 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande till tpy alla gnr låtar =) 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer är aldrig i spelaffärer längre faktiskt 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film 10 gånger per mening 5. Sortering av spelsamling nej 4. Skryta om spelrekord nej 3. Öronpetande med DS-stylusen nej 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna ? 1. Ny konsol-smekande jag bet på mitt gamla gamboy colour när jag var liten Haha made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 10. Bärbart toalettspelande Kalle-anka tidningar och gameboy color eftersom ja vill klara ut likns awakening igen :D 9. Spelfigurs-imiterande ne 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande ne 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer nej 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film nope 5. Sortering av spelsamling ja alfabetiskt :P 4. Skryta om spelrekord nej 3. Öronpetande med DS-stylusen har inget ds 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna nee 1. Ny konsol-smekande hehe, varje gång ja köper en ny konsol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) 10.kan hända 9.nej 8.nej 7.nä 6.nej 5.nej 4.nej 3.nej 2.nej 1.ja Redigerat 10 Augusti 2009 av zrain97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 9 ja jag brukar säga its a me maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaario!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 10. Bärbart toalettspelande Gameboy fick följa med ett par gånger förut 9. Spelfigurs-imiterande Har imiterat Altaïr :| 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Det har hänt 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Aldrig köat för något sådant 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Händer, det är ju inte som att ordet är synonymt med lila items i WoW 5. Sortering av spelsamling Neh 4. Skryta om spelrekord Aldrig 3. Öronpetande med DS-stylusen :| 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Är det med i spelet ska det beskådas!! 1. Ny konsol-smekande Hmmm Nepp Men vi får se när PS3an dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 10. Bärbart toalettspelande Mobilen hänger med, mobilspel <3 9. Spelfigurs-imiterande Ja, mario och lite andra figurer från random spel 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Jaa ibland :P 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Kan vänta i en timme om så är... 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Ganska ofta :P 5. Sortering av spelsamling Hade så innan flytten, nu ligger dom i en kartong, men ordningen will be back! :D 4. Skryta om spelrekord Kan hända... :) 3. Öronpetande med DS-stylusen Har inget DS 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna *visslar* 1. Ny konsol-smekande Ja? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) 10. Bärbart toalettspelande DS :3 9. Spelfigurs-imiterande Need a dispenser here! 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande nee 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer faktist inte :o 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Yepp! ... Epic 5. Sortering av spelsamling Nepp 4. Skryta om spelrekord Har väll hänt 3. Öronpetande med DS-stylusen :mellow: ... ja 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Aldrig spelat det spelet, men på andra spel ;| 1. Ny konsol-smekande Minns inte Redigerat 30 November 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 10. Bärbart toalettspelande Nah, mobilen högst.. 9. Spelfigurs-imiterande Höhö, självklart 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Ja 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Inte köat för något sådant 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Jadå 5. Sortering av spelsamling Alltid, alltid och alltid :D 4. Skryta om spelrekord Inte skryta, men prata om det :P 3. Öronpetande med DS-stylusen Har ingen DS 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Öh B) 1. Ny konsol-smekande Gäller inte bara en ny konsol heller, gammal som ny ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 10. Alltid! mitt rekord är 3h 10min! 9. Jepp, mest Mario. 8. Självklart! 7. En då vi va i Stockholm. Finns aldrig några har i stan... 6. Jepp... 5. Försöker... 4. Jajamensan! 3. Det har väl hänt. Brukar klia mig bakom örat. 2. Har inte det, men på andra spel, ja! 1. Alltid! :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) 10. Bärbart toalettspelande Jadå, mobilen hänger alltid med 9. Spelfigurs-imiterande Jepp, blir oftast lite sköna citat. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Jarå B) 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Jepp 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Riktigt ofta. 5. Sortering av spelsamling Alla konsoller försig och de står alltid i sin hylla. 4. Skryta om spelrekord Jepp ;) 3. Öronpetande med DS-stylusen Nä, kliar mig dock med den. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej :rolleyes: 1. Ny konsol-smekande Aa :) Redigerat 30 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.