Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Team Fortress 2 nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) team fortress säger mig inte ngt... men om jag ska lira stalker på high på min dator räcker detta? Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Phenom 9500 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.2GHz Memory: 3Gig RAM Hard Drive: 1TB+500 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 512Mb Monitor: Philips Brilliance 220CW 22 widescreen 2ms Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Creative fatl1ty headset/creative CS120 Speakers Keyboard: Logitech(for playin)/HP wireless keyboard Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32bit en annan sa detta: Hello, most likely you wont have it playable on max unless they improved performance a lot since 1.5.07. There are some settings like max sun quality that you can lower and make game run load better though. Redigerat 17 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 team fortress säger mig inte ngt... men om jag ska lira stalker på high på min dator räker detta? Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Phenom™ 9500 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.2GHz Memory: 3Gig RAM Hard Drive: 1TB+500 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 512Mb Monitor: Philips Brilliance 220CW 22 widescreen 2ms Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Creative fatl1ty headset/creative CS120 Speakers Keyboard: Logitech(for playin)/HP wireless keyboard Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32bit en annan sa detta: Hello, most likely you wont have it playable on max unless they improved performance a lot since 1.5.07. There are some settings like max sun quality that you can lower and make game run load better though. Antar att du menar Clear Sky? Isåfall borde du kunna maxxa det utan antialiasing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Kolla själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Kolla själv :) System requirements är oftast väldigt inakyla... Kolla bara på Crysis t.ex... Korten som står på recommended klarar knappast spelet på Very High. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 COD-spelen? COD 4 är starkt rekommenderat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 COD-spelen? COD 4 är starkt rekommenderat! Om han inte gillade CoD 5 så kommer han inte gilla CoD 4 heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) team fortress säger mig inte ngt... men om jag ska lira stalker på high på min dator räker detta? Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Phenom™ 9500 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.2GHz Memory: 3Gig RAM Hard Drive: 1TB+500 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 512Mb Monitor: Philips Brilliance 220CW 22 widescreen 2ms Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Creative fatl1ty headset/creative CS120 Speakers Keyboard: Logitech(for playin)/HP wireless keyboard Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32bit en annan sa detta: Hello, most likely you wont have it playable on max unless they improved performance a lot since 1.5.07. There are some settings like max sun quality that you can lower and make game run load better though. Antar att du menar Clear Sky? Isåfall borde du kunna maxxa det utan antialiasing. nej :o stalker: shadow of chernobyl är det jag menar. men clear sky blir nog det jag ska köpa sen. Btw: killen som sa ngt om CoD, jag kommer inte lägga ut pengar på ett sånt spel. kanske modern warfare 2 för det ser skoj ut. Redigerat 17 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 team fortress säger mig inte ngt... men om jag ska lira stalker på high på min dator räker detta? Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Phenom™ 9500 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.2GHz Memory: 3Gig RAM Hard Drive: 1TB+500 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 512Mb Monitor: Philips Brilliance 220CW 22 widescreen 2ms Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Creative fatl1ty headset/creative CS120 Speakers Keyboard: Logitech(for playin)/HP wireless keyboard Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32bit en annan sa detta: Hello, most likely you wont have it playable on max unless they improved performance a lot since 1.5.07. There are some settings like max sun quality that you can lower and make game run load better though. Antar att du menar Clear Sky? Isåfall borde du kunna maxxa det utan antialiasing. nej :o stalker: shadow of chernobyl är det jag menar. men clear sky blir nog det jag ska köpa sen. Btw: killen som sa ngt om CoD, jag kommer inte lägga ut pengar på ett sånt spel. kanske modern warfare 2 för det ser skoj ut. Din dator kommer klara SoC utan problem på max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Yay me so happy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Battlefield 2? gammalt men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Battlefield 2? gammalt men kul. aa jag vet men. det har faktiskt blivit lite trist... :[ men jag titta på canyourunit.com och jag maxade allt förutom på mitt grafikkort. som va 2 staplar iväg från att bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.