Median Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Jag har inga problem :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) Mitt stora problem just nu är moderatorer på det här facist forumet :S Redigerat 21 Juli 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 När man reser sig upp hastigt när man legat ner så kan det bli "snurrigt/flimmigt" och det kan hända för alla, det är inget just DU lider av. Blodtrycksfall, kallas det. :) Storytime, children! En gång låg jag och såg på tv. Då ringde telefonen. Jag for upp snabbt som fan och svarade, men kände efter "Hallå" att jag blev lite yr. Jag började vingla lite och det slutade med att jag vaknade på golvet efter att ha svimmat av i ett par sekunder. Jag hörde min mamma ropa i telefonen, hon undrade vad fan som var på gång. :lol: Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 pollen exem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Aggresionsproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Aggresionsproblem Även känt som puberteten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 AggresionsproblemHehe, seriöst? ;D Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 AggresionsproblemHehe, seriöst? ;D Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :( Men som sagt, så är du ju från vettet med. (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Aggresionsproblem Även känt som puberteten? Nej, jag har riktiga aggressionsproblem och pratar t.o.m med någon slags teraput eller vad man ska kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 för snygg för mitt eget bästa B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 När man reser sig upp hastigt när man legat ner så kan det bli "snurrigt/flimmigt" och det kan hända för alla, det är inget just DU lider av. Blodtrycksfall, kallas det. :) Storytime, children! En gång låg jag och såg på tv. Då ringde telefonen. Jag for upp snabbt som fan och svarade, men kände efter "Hallå" att jag blev lite yr. Jag började vingla lite och det slutade med att jag vaknade på golvet efter att ha svimmat av i ett par sekunder. Jag hörde min mamma ropa i telefonen, hon undrade vad fan som var på gång. :lol: Så kan det gå. Haha, din lilla soffpotatis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 När jag reser mig när jag har luggit ner så blir allt suddigt och jag ramlar nästan (ibland)det har många. det är för att du har en låg puls. det har jag iaf. brukar gå över när man blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.