swagzter Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 för snygg för mitt eget bästa B) Det tros icke på -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 är mycket allergisk mot jordnötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D http://sv.wikipedia.org/wiki/Autism Redigerat 22 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Allergisk mot p96or. Haaatjooo, sorry där nös det igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D http://sv.wikipedia.org/wiki/Autism Har du autism? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Lol, ni borde vara glada att ni har pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Att inte ha en tjej. Saknar det väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D http://sv.wikipedia.org/wiki/Autism Har du autism? :o Japp det har jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Oj då , går du i sånhär speciell skola eller bara i specialklass? För autism verkar ju vara riktigt jävla knepigt. Tråkigt att inte kunna prata. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) ja jag går i en sån här special klass :( min Autism sitter i Huvet har problem med dn sociala biten med att hitta vänner och så och jag gillar inte heller när det blir för mycket folk omkring mig och så :( Redigerat 24 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Pollenallergi ( björk och gräs tror jag det var) Nötallergi Allergisk mot banan Allergisk mot ketchup Laktosintolerant Ansträngningsastma Allergi mot kiwi Jag är plattfotad Lite klaustrofobisk Mår väldigt illa av lite för mycket socker Och sedan anser alla att jag har lite problem i huvudet p.g.a. jag varken gillar pizza eller läsk ;) Hur kan man va sjuk i huvet för man inte gillar pizza? Jag börjar faktiskt gilla midre pizza. Ja det är ju en smaksak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 just nu är mitt problem i livet att min dator har fått virus i operativsystemet (jävla skit-micr$oft, brinn i skärelden) och jag har varit tvungen att systemåterställa och att jag inte har tillgång till internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.