Hoppa till innehåll

Ska Köpa Ny Data Vi Har Bokat Denna Här:


Str4ndB3rg

Rekommendera inlägg

Men jag kan jallafall spela det och ha nära på näst bästa ^^ ?

Eftersom GTA IV kräver mycket från proccesorn och proccesorn du valde till datorn är ganska så kass så kommer du nog inte kunna spela på så höga inställningar tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det kommer funka faktiskt, jag köpte en dator för samma pris för lite mer än ett halvår sen och jag GTA 4 på High med 60fps (tror det knappt själv men det står så). Jag köpte den iofs utan OS och det tar ju bort 1500kr om man ska ha vista. Jag har E8400.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag kan jallafall spela det och ha nära på näst bästa ^^ ?

du kommer kunna spela många spel. allt på högsta med COD waw med ca 70 FPS.

du kommer nog kunna lira GTA IV med..

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det kommer funka faktiskt, jag köpte en dator för samma pris för lite mer än ett halvår sen och jag GTA 4 på High med 60fps (tror det knappt själv men det står så). Jag köpte den iofs utan OS och det tar ju bort 1500kr om man ska ha vista. Jag har E8400.

60 FPS på High är omöjligt och jag tror du överdriver med minst 30 FPS. Säg inte lögner som kommer göra honom besviken när han ser det själv i verkligheten. ( Om du nu inte lirar på 800x600 för då tror jag dig. )

 

Källa att du omöjligen kan få så mycket: http://www.youtube.com/watch?v=R1_5KlBDGAw <-- två högt oc'ade hd4890'or i XfireX med en överklockad quad, han fick 61.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det kommer funka faktiskt, jag köpte en dator för samma pris för lite mer än ett halvår sen och jag GTA 4 på High med 60fps (tror det knappt själv men det står så). Jag köpte den iofs utan OS och det tar ju bort 1500kr om man ska ha vista. Jag har E8400.

60 FPS på High är omöjligt och jag tror du överdriver med minst 30 FPS. Säg inte lögner som kommer göra honom besviken när han ser det själv i verkligheten. ( Om du nu inte lirar på 800x600 för då tror jag dig. )

 

Källa att du omöjligen kan få så mycket: http://www.youtube.com/watch?v=R1_5KlBDGAw <-- två högt oc'ade hd4890'or i XfireX med en överklockad quad, han fick 61.

 

Benchmark090725023041.txt

HD4850 512mb

E8400 3.0ghz

4gb RAM

 

Som sagt, trodde det knappt själv. Antar att jag hade tur när det gäller hur dåligt optimerat spelet är.

Benchmarken krånglar och kör bara i 1 sek men i spelet så ser jag att benchmarkens fps stämmer.

Han kanske hade V-sync på dessutom.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det kommer funka faktiskt, jag köpte en dator för samma pris för lite mer än ett halvår sen och jag GTA 4 på High med 60fps (tror det knappt själv men det står så). Jag köpte den iofs utan OS och det tar ju bort 1500kr om man ska ha vista. Jag har E8400.

 

60 FPS på High är omöjligt och jag tror du överdriver med minst 30 FPS. Säg inte lögner som kommer göra honom besviken när han ser det själv i verkligheten. ( Om du nu inte lirar på 800x600 för då tror jag dig. )

 

Källa att du omöjligen kan få så mycket: http://www.youtube.com/watch?v=R1_5KlBDGAw <-- två högt oc'ade hd4890'or i XfireX med en överklockad quad, han fick 61.

 

Benchmark090725023041.txt

HD4850 512mb

E8400 3.0ghz

4gb RAM

 

Som sagt, trodde det knappt själv. Antar att jag hade tur när det gäller hur dåligt optimerat spelet är.

Benchmarken krånglar och kör bara i 1 sek men i spelet så ser jag att benchmarkens fps stämmer.

Han kanske hade V-sync på dessutom.

 

Nej, han fick över 60 några gånger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...