ELF Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jag börjar bli rädd nu, såg denna youtube videon :(Den var ju rolig...Nu vet jag varför Maya folket försvann. De dog av HIV... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Men skämt åt sido, du skämtar WASD eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 ånej, en kalender ta slut!! spring för livet!!!!! komigen, min terminskalender har gått ut för många år sen, vi är fortfarande här. självklart kommer det att hända saker 21:a december, men inte för att mayakalendern tar slut. det är så ogrundat och löjligt att det är likvärdigt med religion. Vad för saker? Jag är skit rädd!! :( Någon blir skjuten. Någon dör i Cancer. Du vaknar upp efter att ha sovit osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Min debatt artikel om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Min debatt artikel om detta.huge wall of text, ingen radbrytning... nej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Som sagt, man ska ju gå efterskolans skit regler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Min debatt artikel om detta. Som sagt, använd styckeindelning. I vilken skola lär man inte ut styckeindelning? Skulle vara den där efterskolan i så fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) År 2012 tror jag att tre kometer kommer träffa jorden och en stor vulkan kommer få utbrott. Några bomber här och var exploderar och sju kärnkraftverk går sönder och släpper ut radioaktivt avfall överallt. Där efter kommer två världskrig att utkämpas samtidigt och sedan dör de kvarvarande människorna av svininfluensan. Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan. Redigerat 13 September 2009 av FuskKatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället. Ja, tänk att få vara med om Jordens undergång! Vilken grej! Sen kan Adam och Eva bajsa i buskarna hur mycket dom vill, men jag var faan sist härifrån!! Redigerat 13 September 2009 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 haha aa alla kommer ju dö ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Varför ens försöka förutspå framtiden? Jo, just det, för att skrämma upp folk förstås! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg