Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender

Rekommendera inlägg

ånej, en kalender ta slut!! spring för livet!!!!!

 

komigen, min terminskalender har gått ut för många år sen, vi är fortfarande här. självklart kommer det att hända saker 21:a december, men inte för att mayakalendern tar slut. det är så ogrundat och löjligt att det är likvärdigt med religion.

Vad för saker? Jag är skit rädd!! :(

 

 

Någon blir skjuten. Någon dör i Cancer. Du vaknar upp efter att ha sovit osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

År 2012 tror jag att tre kometer kommer träffa jorden och en stor vulkan kommer få utbrott. Några bomber här och var exploderar och sju kärnkraftverk går sönder och släpper ut radioaktivt avfall överallt. Där efter kommer två världskrig att utkämpas samtidigt och sedan dör de kvarvarande människorna av svininfluensan.

 

Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.

Redigerat av FuskKatten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.

Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så kommer ingenting av det hända och vi har oroat oss i onödan.

Det är onödigt att oroa sig om saker överhuvudtaget. Även om jorden går under skulle det vara onödigt att gå runt att oroa sig över det i 3 år som man kunde haft kul på istället.

 

Ja, tänk att få vara med om Jordens undergång! Vilken grej!

Sen kan Adam och Eva bajsa i buskarna hur mycket dom vill, men jag var faan sist härifrån!!

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...