Nunbuck Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Vad skulle ni göra med en miljon kronor? Jag skulle tapetsera hella huset för mamma vill så gärna det och sen köpa ett xbox360 och sen åka till Malorca (eller vad det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bensi Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Skulle köpa fem livvakter, bli poppis :P Köpa Wii, Köpa 34 Macbooks, och jag skulle köpa en bil som går på el. Skulle köpa 2 katter :P Och flyttat till USA :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Skulle köpa fem livvakter, bli poppis :P Köpa Wii, Köpa 34 Macbooks, och jag skulle köpa en bil som går på el. Skulle köpa 2 katter :P Och flyttat till USA :P Du kan få 2 katter gratis nästan överallt och jag tror 1 livvakt skulle nästan kosta en halv miljon iallafall ;P Själv skulle jag köpa onödigt mycket grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) om jag skulle fått dem nu skulle jag spara det mesta. Dock skulle en hund inköpas. (kan ju alltid köpa en hund nu, men då måste jag spara och jag känner inte för att spara för tillfället..) Men om jag blir äldre skulle jag gärna satsa rätt mycket på något jag intresserar mig på. Redigerat 1 Augusti 2009 av UOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) köpt en jäkligt bra dator, sparat en del för utbildning/studenttid. sen skulle jag skänkt resten till RBEF. en miljon är löjligt mycket och inget jag direkt har användning av. Redigerat 1 Augusti 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Köpa en ny mobil till alla i familjen, byta ut alla tv:n mot plattskärmar, nya datorer, en egen laptop till mig, tungaste kläderna och skorna. Kanske resa med familjen och ge lite fickpengar åt mina syskon. :rolleyes: Spara lite till när jag blir vuxen. Redigerat 1 Augusti 2009 av Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 skulle åkt till Vegas och haft den roligaste natten i mitt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 En miljon kronor räcker inte så långt i lyx. Skulle nog investerat klokt istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Skulle nog köpa en massa onödiga saker som Pc spel m.m. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Gömma dem lite överallt i huset, gå till en hjärnkirurg och låta honom pilla lite i hjärnan så jag glömmer var jag lagt dem, och sen bli glad varje gång jag råkar hitta lite. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Fixat mina rum, sedan sparat till jag flyttar hemifrån. Då tänker jag köpa vapen och springa omkring och döda onda människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 - 72¨ Plasma HDMI - Nytt Xbox 360 Elite med 120 GB och HDMI och föra över mina sparningar från 20 GB till 120 GB - Mjuk fotölj - Surround ljud - Massa spel - Vattensäng - Ödla - Sen kanske en pool eller nått liknande :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg