Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom Hur uppgraderar man en xbox och vad fyller det för funktion eftersom spelen som görs ändå är anpassade för xboxens normala prestanda? Och hur ska du ha råd med en Ferrari + kyrka för bara en miljon? Snälla, låt han tro att han kan köpa hur mycket som helst, vi går bara off-topic annars :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Word. Jo, jag kom på ensak nu faktist. Köpa massa jävla prylar som jag skulle vilja ha. Går inte över 50 lax ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Word. Jo, jag kom på ensak nu faktist. Köpa massa jävla prylar som jag skulle vilja ha. Går inte över 50 lax ändå. Men som man inte behöver. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Köpt tuggummi för 100-300kr (mums)! Köpa skit grym dator. Köpt ostbågar. Sen... Ingen aning o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Skulle köpa en snygg tjej som var min betjänt, arbetskläderna består av bh och kort kjol, (nej inte alls kvinnoförnedrande;) ) som skulle göra allt åt mig, laga mat, städa, se snygg ut, handla, osv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 jag skulle köpa: Mera styling saker till pappas bil (den har redan Neon ljus, en blinkande växelspaksknopp & Ljudanläggning) och skulle jag köpa Wii spel, Xbox 360, Godis, PS2 Spel & och en plasma tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Skulle köpt skithus papper för hela slanten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom Vilket slöseri, vi får ta o hoppas att inte du vinner en miljon då. Själv skulle jag nog investera i en bättre framtid, kanske plugga på harvard? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom Vafan? Tror du alla som är på detta forumet har mat på bordet varje dag eller? (Det nog många här säkert, men lite ironi) 1 miljon är en jävla mycke pengar, snobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jadu, alla som har råd med en dator har nog råd med mat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Tyvärr så har jag tjänat ihop min dator genom sommarjobb. Redigerat 12 Augusti 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 jag skulle nog slå någon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg