Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Med En Miljon Kronor?


Nunbuck
 Dela

Rekommendera inlägg

1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P

 

resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom

Hur uppgraderar man en xbox och vad fyller det för funktion eftersom spelen som görs ändå är anpassade för xboxens normala prestanda? Och hur ska du ha råd med en Ferrari + kyrka för bara en miljon?

 

Snälla, låt han tro att han kan köpa hur mycket som helst, vi går bara off-topic annars :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 162
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P

 

resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom

Vilket slöseri, vi får ta o hoppas att inte du vinner en miljon då.

 

Själv skulle jag nog investera i en bättre framtid, kanske plugga på harvard? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 miljon är inte så mycket! :/ men jag skulle ha köpt xbox360 elite och sen uppdradera 360 så mycket så jag bara orkar! ända tills 360 är starkare än 10 speldator som e värt 20k st! sen skulle jag köpt en rätt så stor plasma tv med full hd och sen 10 högtalare i rummet och sen ta fram värsta basmusiken och spela det så högt jag orkar! resten spar jag till ända jag blir 80 år och köper en ferrari och köpa en kyrka som man kan använda som sovrum! :P

 

resten skulle jag gömd överallt i huset och försöka glömma bort dom

Vafan?

 

Tror du alla som är på detta forumet har mat på bordet varje dag eller?

(Det nog många här säkert, men lite ironi)

 

1 miljon är en jävla mycke pengar, snobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...